Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Second Impact met de 16:9 modus! Werkt trouwens ook in de Street Fighter Collection voor xboxone, ps4, switch. In die collectie dus ook de enige game die 16:9 als optie heeft.
Heel vet, hoeveel kost zoiets ongeveer. En welke aansluiting zitten er allemaal op. Ik kijk om de zoveel tijd naar een vewlix L ter vervanging van m'n Naomi sitdown. Blijft een flinke duit voor een stukje kunst 'ik kijk nu voornamelijk naar m'n Naomi sitdown' haha
Nette prijs voor zo'n mooi gepimpte cab!
Ter vergelijk, een Taito Vewlix Diamon Black, die laatst nog te koop waren, gaan voor minstens 3500-3900 Euro.
Nette prijs voor zo'n mooi gepimpte cab!
Ter vergelijk, een Taito Vewlix Diamon Black, die laatst nog te koop waren, gaan voor minstens 3500-3900 Euro.
Die waren ook nieuw, totaal niet te vergelijken
Bovendien werden ze door KC in de VS gedumpt voor iets van $2500 dacht ik, zelfde cabs, nieuw uit de container, moet dan wel bijgezegd worden dat deze zonder voeding en IO kwamen...
Desondanks een mooie cab voor een nette prijs Milspex, succes met de verkoop!