What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Foto's gezocht Vewlix (C, L, L ami, Diamond & VS)

Sphere

1CC Aspirant
Guys,

Voor mijn website zoek ik nog foto's van alle Vewlixen met uitzondering van de F. Wie heeft er een Vewlix en wilt foto's delen voor mijn site?

Groet,

Pieter
 
Dat zou super zijn Arjan. Dank je wel daarvoor. Kan je ook een foto van de binnenkant maken?
 
Zal ze straks eens maken. Wat wil je ook alweer? Allerlei hoeken he? Binnenkant kan wel, maar heb daar nu een pc in liggen ipv de typeX2.

En met scherm aan of uit?
 
Cageman":1iymurlj said:
Zal ze straks eens maken. Wat wil je ook alweer? Allerlei hoeken he? Binnenkant kan wel, maar heb daar nu een pc in liggen ipv de typeX2.

En met scherm aan of uit?

Alles wat ik kan krijgen is mooi meegenomen maar als je echt de whole nine yards wilt doen dan komt dat op het volgende neer:

Voorkant full shot
Achterkant full shot
Monitor (aan, bij de rest maakt dat niet uit)
Binnenkant
Onderkant met de deurtjes dicht
Links full shot
Rechts full shot
Control panel
Topper
En een foto in het wild, of een actie shot dus de cab aan met ieman spelens soe ik het ook voor.

Als je dit allemaal aanlevert dan ben jij de candy man! :D

Maar alles wat ik kan krijgen wordt al erg gewaardeerd als is het maar een enkele foto.
 
Gaan we doen. Kan zijn dat ik dit pas het weekend doe. omdat voor een paas shots ik in mijn kamer wat moet verplaatsen etc.
Ik heb niet veel ruimte namelijk ;-)
 
tuurlijk lukt dat, maar moet ff wat rommel opzij zetten, schermen aan de kant etc. Maar ik zal je lijstje zoveel mogelijk afwerken.
en dan stuur ik je en link.
 
Back
Top