DAY
TATE Mode Pilot
Gisteren is bekend geworden dat ook van castlevania een verfilming komt, onder de regie van Paul w.s. Anderson. De film zal naar alle waarschijnlijkheid de gamelijn aanhouden. Paul Anderson heeft onder andere ook de res evil films geregiseerd, welke ik vermakelijk vond.
@ General Wong, vond zelf de streetfighter the movie erg slecht, ook al zat Jean Claude van Damme erin. Het gevecht met Bison misste erg veel spanning, want Raul Julia is eigenlijk geen vechter en met steeds dat ontwijken vond ik dat niet echt tof.
@ General Wong, vond zelf de streetfighter the movie erg slecht, ook al zat Jean Claude van Damme erin. Het gevecht met Bison misste erg veel spanning, want Raul Julia is eigenlijk geen vechter en met steeds dat ontwijken vond ik dat niet echt tof.