What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Fifa Street F*ck

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Zo ben je lekker weekies aan het Fifa Streeten, raakt je save game corrupt!

Ik zeg f*ck EA! Zo dat was het voor nu even... dus als je Fifa Street heb liggen, pas op en maak backups :P :oops:
 
heb hem ook liggen maar (gelukkig dan maar) niet zo veel gespeeld. bedankt voor de waarschuwing :)

ps, xbox of ps3 :mrgreen:
 
ps3, 360 maakt niet uit het internet staat er vol mee, maar EA vertikt het om een update uit te brengen...
 
Ik koop zelf al lang niks meer waar ea mee te maken heeft. Ze zijn niet voor niets gekozen tot slechtste bedrijf van het jaar. Ik ben die halfafgemaakte troep van ea al lang meer dan beu.
Het vrouwtje heeft dan de sims maar blijft verder ook bij alles uit de buurt waar EA op staat.
 
ik vind Fifa Street niet echt bijzonder...het is even leuk maar vond het tja...saai....
 
Ik hou niet van voetbalspellen, maar vind dit wel vermakelijk... kan wel begrijpen dat je het saai vind. Maar goed, zorg in iedergeval dat de game goed getest is en niet je save game verneukt/spel laat hangen bij het opstarten!
 
Back
Top