A
Anonymous
Guest
Koop maar niet
mijn slechtste aankoop sinds tijden.
Ik ging online met mijn Wii U en zag daar F Zero X staan... Wow bruut eindelijk...
Lang verhaal kort; wilde lekker op de bank F Zero X spelen, maar de rumble pad ondersteuning is te extreem en de controls om te huilen.
Fuck you Nintendo, hoe durven julie!
Voor 10 euro kan je de game zelf aanschaffen natuurlijk en proberen :vomit:
Ik ging online met mijn Wii U en zag daar F Zero X staan... Wow bruut eindelijk...
Lang verhaal kort; wilde lekker op de bank F Zero X spelen, maar de rumble pad ondersteuning is te extreem en de controls om te huilen.
Fuck you Nintendo, hoe durven julie!
Voor 10 euro kan je de game zelf aanschaffen natuurlijk en proberen :vomit: