A
Anonymous
Guest
Die emulators moeten in PSP/GAME. Volgens mij komt er verder heel weinig bij kijken behalve roms in de map roms te sodemieteren. Ja, MVS roms vereisen de Xbox 1 manier, oftewel het aanmaken van een cachebestand voor iedere rom.
Maar goed ik speel die emu's echt nooit meer (na een dag of 2 heb je het wel gezien). alleen Sonic CD op PicoDrive emu eigenlijk. Die game is dan ook wel erg vet op de PSP.
Er zijn ook wel complete voorgebakken emu's met de hele romsets te leechen.
Maar goed ik speel die emu's echt nooit meer (na een dag of 2 heb je het wel gezien). alleen Sonic CD op PicoDrive emu eigenlijk. Die game is dan ook wel erg vet op de PSP.
Er zijn ook wel complete voorgebakken emu's met de hele romsets te leechen.