A
Anonymous
Guest
Almighty, ik heb zojuist van rklok gehoord dat je de gelukkige vader bent geworden van een dochtertje.
Bij deze wil ik jullie daarmee feliciteren, en ik ben blij dat ik via via aan de eerste foto van de kleine meid ben gekomen. Gelukkig kan iedereen nu zien dat het wat de opvoeding betreft wel goed komt:

Overigens vind ik het wel een slap excuus om dan maar niet in Apeldoorn op de retro spelcomputerdag te komen.
Bij deze wil ik jullie daarmee feliciteren, en ik ben blij dat ik via via aan de eerste foto van de kleine meid ben gekomen. Gelukkig kan iedereen nu zien dat het wat de opvoeding betreft wel goed komt:

Overigens vind ik het wel een slap excuus om dan maar niet in Apeldoorn op de retro spelcomputerdag te komen.