What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

een cabinet uit amerika importeren

rinus711

Button Masher
Joined
Dec 26, 2013
Messages
16
Reaction score
0
Ik heb een mooie game gezien in amerike, een ghost n goblins upright en ik ben eigeniljk benieuwd wat het zou kosten als ik hem naar nederland haal

Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Vliegen zou ik inschatten op 600-800 euro.
LCL (less than container load) per schip zou ik inschatten op 400-600 inclusief je toeslagen en BTW.

Wat je beter kunt doen is op Dragonslair fans kijken of je de cab mee kunt laten doen in een gezamelijk container zending. Op die manier kun je jouw cab mee laten doen aan een FCL (full ...) zending en betaal je ongeveer 60-100 euro shipping voor de enkele cab. Dan staat ie wel in Duitsland na de zending.
In het trade segment vindt je wel de container akties.
 
Back
Top