A
Anonymous
Guest
Niet officeel van Sega maar toch leuk dat er nog games op de DC verschijnen.

http://www.blog.hucast.net/
Beetje een R-type clone en zelf vind ik de kleuren die ze gebruiken wel mooi.
http://www.blog.hucast.net/
Beetje een R-type clone en zelf vind ik de kleuren die ze gebruiken wel mooi.