What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dimahoo of Gigawing?

Dimahoo of Gigawing?

  • Dimahoo

    Votes: 8 50.0%
  • Gigawing

    Votes: 8 50.0%

  • Total voters
    16
Whahahahahaha :mrgreen: :mrgreen:
Je weet dat autisten in 1 speciaal iets vaak heel goed zijn; hoop dat voor jou dat geld voor het spelen van shmups :D
 
Ik ben extreem routinematig en wordt sjagrijnig als iets verandert ten zichte van de (voor mij) normale situatie. Ik heb niet echt het idee dat ik in één ding echt goed ben, op het onthouden van nutteloze filmfeiten na...

Eigenlijk zou ik een tweede account aan moeten maken om de score weer gelijk te krijgen...misschien had ik dit niet moeten typen...
 
Whahahahahaha mooie gast ben je ook :D
He ik zag dat lijstje van cave PCB's en toen dacht ik; dat kan die gast nooit allemaal tegelijk spelen.
Shmup team noord komt dus ook graag een keer kijken lol :D ander idee is om ze allemaal aan ons te verkopen :D

Dacht ik leg het vast in de week, kun je vast aan het idee wennen
 
Marcosan30":3qj4cfs7 said:
Dat kan die gast nooit allemaal tegelijk spelen.

Klopt, heb eigenlijk meer cabs nodig...en ruimte voor die cabs...o ja en geld...laat maar.

Shmup team noord komt dus ook graag een keer kijken lol :D

Iedereen is altijd welkom mits ik thuis ben en tijd heb natuurlijk.

ander idee is om ze allemaal aan ons te verkopen :D

Je kan altijd dromen...never gonna happen dus.
 
Back
Top