Hoezo vet! De Saturn versie heb ik met vrienden op verjaardagen veel gespeeld. Multiplayer mayhem die veel lol tot gevolg heeft!
http://xbox.joystiq.com/2008/09/05/death-tank-rolling-to-xbla-for-real-first-video/
Cheers!
http://xbox.joystiq.com/2008/09/05/death-tank-rolling-to-xbla-for-real-first-video/
Cheers!