Is er iemand die deze game aan het spelen is? Ik heb em sinds gisteren en vind dit echt een super vette game. Creepy, sfeervol, harde aktie, gore, dikke graphics en als je de ps3 versie hebt dan is het geluid in DTS. Het is echt een soort Resident Evil meets Alien.... Klein lampje aan en het geluid vol open...brrrrr 