What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Darius burst

Cool!! Jinxz echt master dit
Ben benieuwd congrats
 
DLX":9l7o0zvp said:

Haha, daar was ik letterlijk over in onderhandeling. Hij had er 6 van staan maar de prijs was echt te hoog. Als ik zou besluiten om de Mario Carts te bestellen moest het een 40foot container worden i.p.v. de 20foot die het nu is.
Ik zal een buy-sell-trade topic aanmaken voor de stuff zodra alles 100% rond is.
 
Jinxz jij weet wel wat een cliffhanger is, kun je via een pm een tip van de sluier oplichten.
Zo'n Mariokart had ik direct gekocht :!: wat was de prijs eigenlijk 8)

Dus bij een groupbuy: count me in
 
Vette actie man!
Heb afgelopen maand in Parijs de Darius EX cab gespeeld met nog een paar lui. Wat een vette game! Graphics zijn vet, gameplay is vet..

en die subwoofer!!! Damn, dat is niet normaal zo'n geluid als daar in zit! Proficiat met je aankoop!
 
Marcosan30":1db1vrg5 said:
Jinxz jij weet wel wat een cliffhanger is, kun je via een pm een tip van de sluier oplichten.
Zo'n Mariokart had ik direct gekocht :!: wat was de prijs eigenlijk 8)

Dus bij een groupbuy: count me in

Haha. Ik wou het topic niet teveel offtopic trekken door andere cabs te posten ;)
De Mario Carts werden aangeboden per enkele unit en qua verkoop zou je 3 a 4 K+ uitkomen.
Ik had ook nog gevraagd naar de Elevator action Death Parade :)



studentzki":1db1vrg5 said:
Vette actie man!
Heb afgelopen maand in Parijs de Darius EX cab gespeeld met nog een paar lui. Wat een vette game! Graphics zijn vet, gameplay is vet..

en die subwoofer!!! Damn, dat is niet normaal zo'n geluid als daar in zit! Proficiat met je aankoop!

Nice man! Die bass schijnt inderdaad niet normaal te zijn. Grid arcade in de US had een location test van de Darius arcade en bij hem kwamen eigenaren van 3 winkels verderop nog zeuren over het lawaai.
D'r zitten in de seats ook nog eens buttkickers.
 
Holy shit Chris,

Jij hebt wel het goeie netwerk kerel, wat een gaaf ding die elevator action death parade!
Doet me denken aan een kruising van house of the dead en time crisis, maar dan een stuk gaver!

Begin je een eigen arcadehal 😉 want anders ontvang ik graag een overzichtslijst van wat beschikbaar is 8)
 
Marcosan30":28r38ji4 said:
Holy shit Chris,

Jij hebt wel het goeie netwerk kerel, wat een gaaf ding die elevator action death parade!
Doet me denken aan een kruising van house of the dead en time crisis, maar dan een stuk gaver!

Begin je een eigen arcadehal 😉 want anders ontvang ik graag een overzichtslijst van wat beschikbaar is 8)

Haha zit er ook wel eens aan te denken ;)

Ik zal het lijstje met prijzen zsm online gooien.
 
Heel vet, komt er ook 1 van in het NGC??????

Ben benieuwd wat je in de container stopt allemaal.............
 
Back
Top