Marcosan30
Shmup Veteran
@Marcosan
Hier een (gsm)foto van het scherm. Ik heb gekozen voor een IPS paneel met reactietijd van 5ms. 5ms staat gelijk aan 1/200e seconde dus voor een 60fps console zijn er geen framedrops mogelijk. Het IPS paneel zorgt er voor dat de cab een 178/178 kijkhoek heeft.
[/quote]
Kut had ik maar nooit om deze foto gevraagd, want de hebzucht neemt weer exponentiele vormen aan. :shock:
Ziet er naar uit dat ik de winnaar van de cab maar moet gaan stalken met een flinke portie geld.
Hier een (gsm)foto van het scherm. Ik heb gekozen voor een IPS paneel met reactietijd van 5ms. 5ms staat gelijk aan 1/200e seconde dus voor een 60fps console zijn er geen framedrops mogelijk. Het IPS paneel zorgt er voor dat de cab een 178/178 kijkhoek heeft.
Kut had ik maar nooit om deze foto gevraagd, want de hebzucht neemt weer exponentiele vormen aan. :shock:
Ziet er naar uit dat ik de winnaar van de cab maar moet gaan stalken met een flinke portie geld.