What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Castlevania the movie

Hopelijk draait het nog op iets leuks uit. Resident Evil vond ik geen vervelende film en ik denk zeker dat het verhaal en de setting van Castlevania zich goed uitlenen voor een film :)
 
Heb me niet eens aan RE 2 gewaagd, deel 1 was echt zwaar brak. Net als Aliens vs. Predator (die ook op de poster staat) overigens, hoewel die film nog wel ging als je maar even erdoor heen was dat het geen fuck met de Aliens serie te maken had. Ben beniewd of ze hier wel wat van gaan maken...
 
RE vond ik best aardig. Gewoon lekkere actie, gare scenes, vreemd verhaal. Was wel ok.

AvP was gewoon ronduit slecht... Ook producer van the Dark, vond dat zeer aardige film. Maarja, dat was producer.
 
Als de vampierjager maar goed gecast wordt, en geen klote one liners krijgt die semi grappig zijn.
 
Gisteren Dead Or Alive gezien, viel nog mee (voor een game-film).
Durt 1.20 uur en is oa met Holly Valance.
Die Paul Anderson werd ook ergens in de credits vermeld...
 
Back
Top