What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Candy manuals / flyers / foto's

Hey Guys,

Nog steeds ben ik op zoek naar manuals om mijn collectie aan te vullen op https://hard--candy.com. Ik zoek nog service manuals van de volgende candy cabinets:

IREM:
Madonna 33

JALECO:
Pony 29
Pony 40
Pony Mark II 19
Pony Mark II 28
Pony Mark III 25
Pony Video Game
Table Pony
Table Pony 25 (VH)
Jaleco Lo-Pro

SNK:
Candy 18
Candy 25
Candy 26 (/table)
MV19SC-0
Neo 25
Neo 29
Neo 50
Neo 50 II
Neo 50 III
Neo Candy 25
Neo Candy 29
SC14-2
SC19-4
SC25-4
SCB-U4
Super Neo 29 Candy
Video Game (SNK)

KONAMI:
Domy H.V.
Domy Jr
Domy Theater
Domy Theater 50
Sauroid
Windy II
Game Zone One
Plasma Display`

SAMMY:
Lunaria
Seychelles
Tosh

SEGA:
Aero Table
Aero Table T-26
City
Megalo 410
Megalo 50
Naomi 50 Inch
Naomi Deluxe Universal
Net City
Net City Upright
New Versus City
Super Megalo
Swing
T-13 Table

TAITO:
Egret 29
ML-5
MM-5
MT-2
MT-5
MT-8
Teatro 37
Teatro 50
Teatro 50 EX
Vewlix VS
Vewlix L AMI

CAPCOM:
Captain IV
CAV System 60
CAVII OOB-60
Cute
New Concept II
OOB-50
Playzass
Status 18
Status 25

TECMO:
Kyotaro 29
Kyotaro Deluxe
Urban
Video Game (Tecmo)

NAMCO:
Arena Sight
Consolette
Consolette 26
Cyber Lead II
Dynalive
Excelcabinet
Exceleena
Exceleena 2

Wie helpt mij om de "laatste" service manuals te vinden?

Groet,

Pieter

Pieter,
Pm me even je mailadres. Ik ben veel data en dvd's met rommel aan het ruimen, maar heb nog wel wat, dan mail ik je dat even door via wetransfer.

Als ik zo kijk, stuur ik misschien alleen maar dubbele dingen, maar wie weet zit er wat tussen.
Ik heb wel een enorme download van het onyx museum, met vanalles. Dat is 6,7 Gb groot. Dan zal ik het op een andere manier je kant op moeten doen.

NeTaXe said:
Heb je hier al gekeken. Staan een flink aantal uit je lijst.

I know maar ben niet zo'n fan van steal en share :mrgreen: hoewel je er niet aan zal ontkomen uiteindelijk. Maar bedankt voor de tip.

@Da Dude, dank je wel, je hebt een PM.

Keep em coming guys :D

@Sphere:

Leuk ik zat toevallig op die site te kijken vandaag! Ik ontdekte voor het eerst dat er dus dus 3 Sega Astro City's zijn. -weer wat geleerd-
Alleen mis ik bij sommige entries foto's van de cabs terwijl je die zo bij elkaar hebt gevonden op internet.
Het aanvullen lijkt me niet heel moeilijk lijkt me.

Thanks Raycade. Eens maar zomaar plaatjes van internet plukken is niet altijd even netjes dus vandaar dat je niet voor alles alle plaatsjes vindt. Het is een wiki pagina waarbij iedereen in principe een bijdrage kan doen als ze dat willen. Dus als je wat wilt en kunt toevoegen graag zelfs 👍

Guys, even een vraagje. Ik ben bezig met het upgraden van hard--candy naar een ander format zodat het makkelijker wordt om te updaten aan mijn kant. Hierdoor kan ik meer en betere updates doen. Dat betekent wel dat ik een ander format ga hanteren en vroeg mij af of jullie hier feedback op kunnen geven.

Op dit moment ziet een pagina van een cab er zo uit voor de NAC: https://hard--candy.com/candy/New_Astro_City

De volgende velden zijn beschikbaar:

AKA: New Astro, Nyuuasutoroshiti
Related Models: Astro City, Astro City 2
Type: Sitdown Country: Japan
Company: Sega Year: 1995
Dimensions: 750 (W) x 905 (D) x 1445 (H) mm
Weight: 95 kg
Wiring Default: JAMMA
Current: 100VAC Power: 140W
Monitor: Nanao MS9-29A, 29 in, 15/24 kHz
Rotatable: Yes (no rotate mechanism)
Downloads: Flyer Flyer2 Flyer3 Flyer4 NewAstroCity-Manual
Artwork:

Mijn vraag is los van de manual en de foto, welk van deze velden vinden jullie handig of interessant om te zien op de NAC pagina? Of is het op zich prima als deze informatie gewoon uit de manual te halen zijn?

Op zich is de informatie die je hebt staan meer dan genoeg. Link naar de manual is prima.
Probleem met de oude hard--candy was altijd dat niet alle plaatjes van de cab beschikbaar waren (alle kanten etc). Dat zou een goede zijn om dat compleet te krijgen.

Back