What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Cageman's Gameroom

Ik denk SF4. ;-)

Toch staat die beter in mijn kamer :-)
Zeker een mooie cab. Elke keer als ik hem zie ga ik dat frisse wit steeds mooier vinden. En 1080P. Dat is toch wel het mooiste er aan.
 
Thanks..! Ja, er zit nu een TypeX2 in met Super Street Fighter 4 AE. Ik ben superslecht in Street Fighter, dus vind het wel leuk om daar eens wat uurtjes in te steken. Ook VT3 (Lindbergh) gaat er in draaien, en later wil ik er ook consoles in zetten (voornamelijk voor shmups als R-Type, Gradius, etc).

het scherm is waanzinnig mooi, en kan inderdaad 1920x1080 aan.
 
Je Wii U doos matcht goed inderdaad :) wat een schoonheid Arjan ... De Vewlix he.

Jaloers :)
 
Cageman":15q714bu said:
.....Ook VT3 (Lindbergh) gaat er in draaien,.....
8) Virtua Tennis op zijn best! Nu nog een 2P panel en een 2P cardreader erbij en je kan lekker gaan levelen :)
 
:)

2P panel is in de maak. Cardreaders is inderdaad een goeie. Zal jinxz eens polsen of daar nog iets in te vinden is.
 
Staat mooi hoor! Ligt het nou aan mij of is deze Vewlix een beetje een tribute aan de Aero City van Sega? De kleurstelling wit en blauw, het hoekige panel..
 
Ik blijf maar terugkomen naar dit topic, ik wil meer foto's zien van deze cab in actie. Sterker nog, ik wil 'm ook :-)
 
Back
Top