Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Toch staat die beter in mijn kamer
Zeker een mooie cab. Elke keer als ik hem zie ga ik dat frisse wit steeds mooier vinden. En 1080P. Dat is toch wel het mooiste er aan.
Thanks..! Ja, er zit nu een TypeX2 in met Super Street Fighter 4 AE. Ik ben superslecht in Street Fighter, dus vind het wel leuk om daar eens wat uurtjes in te steken. Ook VT3 (Lindbergh) gaat er in draaien, en later wil ik er ook consoles in zetten (voornamelijk voor shmups als R-Type, Gradius, etc).
het scherm is waanzinnig mooi, en kan inderdaad 1920x1080 aan.
Staat mooi hoor! Ligt het nou aan mij of is deze Vewlix een beetje een tribute aan de Aero City van Sega? De kleurstelling wit en blauw, het hoekige panel..