Sphere
1CC Aspirant
Weerstand voor Facebook? Ik denk eerder dat het onbegrip is voor de reden. Waarom het meest populaire deel op FB zetten en de rest op het forum houden? Wat mij betreft is een forum juist de charme van een hechte community en FB heeft niets met communities te maken. Het is een massa media platform. Zet dan gewoon gelijk alles op FB dan hebben wij ten minste 1 plek om te hangen. Dan snap ik de beweegreden tenminste.
Anyway ik ben blij dat de boel weer openstaat.
Anyway ik ben blij dat de boel weer openstaat.