What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beste fighter game om mee te beginnen?

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik heb van het weekend weer eens een rondje Soul Calibur 2 gespeeld. Wat een fijne game is dat :)

Ik zou zelf nu beginnen met Street Fighter 4 of Tekken 4 of Soul Calibur 1/2.

Ps. Mortal Kombat 9 is ook wel een mooie game denk ik, om snel in te komen!

Thanks nindo voor de uitleg en de wiktionary-link! Gaaf om dit soort toewijding te zien, krijg gelijk weer zin om een fighter aan te slingeren :D

Jup als je eenmaal geasswhooped bent met mk9 op een tournooi kun je daar alleen maar van leren en oefenen op een comeback. Ik ben mk9 ready nu, alleen nog ff cyrax, lui kang, ermac @ maybe stryker trainen dan heb ik een goede fighters set. Dan kan ik als extra overgaan naar de girls bijvoorbeeld kitana en mileena. Maar mk9 is een tof spel om mee te beginnen. Tekken 5 dark ressurection is ook wel goed om uit te melken daar de juggle systeem niet zo erg is als tekken 6 en tekken tournament 2.
Als je 2 toppers zoekt zeg ik dan mk9, tekken 2 t/m 5.

God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk

Street fighter is en blijft een topper
Maar guilty gear op de naomi heb ik me prima mee vermaakt.
Ook een top fighter

doc81":8kzx1r90 said:
Tekken 5 dark ressurection is ookl wel goed om uit te melken daar de juggle systeem niet zo erg is als tekken 6 een tekken tournament 2.

Het gaat echt het ene oor er in en de andere oor eruit bij jou he Shanno? :p

Er zitten zat juggles in Tekken 5 die 50% damage doen. Bij Tekken 6 en TTT2 zijn de juggles alleen meer hits meer hits doen ze zo'n 40% schade.

Als voorbeeld een filmpje van Tekken 5:

Leer welke juggle starters unsafe zijn (en block ze!) Vervolgens kan je gratis punishen. Ik zou me niet irriteren aan de nieuwe Tekken games door het juggle systeem want het is altijd al zo geweest. De juggles lijken alleen langer door het "Bound" systeem (die groundbounce) dan kan je meer hits doen maar de damage is hetzelfde.

geweldig topic dit, wist niet dat fighters zo diep gingen!

Ik zit er ook van te genieten. Weet nu alleen wel dat ik definitief geen fighters meer ga spelen. Ik was er al slecht in, en na het lezen van deze thread weet ik dat ik er 200% in zuig :-)

Ik hou het bij de racers :mrgreen:

Ik zit er ook van te genieten. Weet nu alleen wel dat ik definitief geen fighters meer ga spelen. Ik was er al slecht in, en na het lezen van deze thread weet ik dat ik er 200% in zuig

Ik ben ook niet zo goed als de heren hier, maar het blijft lekker om virtueel op elkaar in te hakken.

FPS blijven mijn voorkeur hebben. hooked sinds Wolfstein3d

Back