What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Astro City model details geschilderd.

cthulhu

Bullet Dodger
Vandaag van m'n Memorial Game Collection Sega Astro City plastic model de details geschilderd: Start knopppen geel, plastic tussen de knoppen zwart, schacht van de sticks metaalkleurig, Coin entry gleuf zwart, verschillende onderdelen bij de deurtjes metaalkleurig, kieren bij deurtjes grijs/ zwart, metalen strip onder aan de voorkant waarvan ik de sticker verprutst had weer metaalkleurig, ventilatiesleuven aan de achterkant boven zwart aan de onderkant (niet op foto te zien), gedeelte aan de achterkant bij de aan/uit-knop zwart, ventilatiesleuven aan de achterkant beneden zwart en tenslotte de wieltjes zwart.

Zoals hij was toen ik hem net in elkaar gezet had:
DSC_0865.jpg

Nu met geschilderde details:
DSC_0891.jpg

DSC_0892.jpg

DSC_0900.jpg
 
Die Asbak! Eigenlijk hoort er nog een smeulende sigaret bij, de rook gemaakt van doorzichtig grijs plastic!
 
d":2rh16yfm said:
Die Asbak! Eigenlijk hoort er nog een smeulende sigaret bij, de rook gemaakt van doorzichtig grijs plastic!

Leuk idee! Ik ga eens kijken of ik wat kan freubelen.
 
ziet er goed uit man! Iemand met slechte intenties en wat artistieke fotos kan zo iemand foppen om voor een ogenschijnlijke "habbekrats" een Astro City te verkopen, net zoals de miniatuur bureaustoelen zwendel van een paar jaar terug haha.
 
Back
Top