Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Vandaag voor het eerst in mijn gaming leven heb ik twee PC Engine titels thuis liggen. De vraag is nu of ik hier mee verder wil gaan of mezelf een lol doe en niet weer 3 kasten vol spinecard zijkanten in de kamer gooi.
Wonder Boy III Monster Lair en Winds of Thunder zijn de games. Het is geen kwestie of PC Engine een leuk apparaat zal zijn, dat geloof ik best.
Moeilijk...er heeft zeker niemand toevallig hier een PC Engine Duo R over of weet er een te staan?
Wonder Boy III Monster Lair en Winds of Thunder zijn de games. Het is geen kwestie of PC Engine een leuk apparaat zal zijn, dat geloof ik best.
Moeilijk...er heeft zeker niemand toevallig hier een PC Engine Duo R over of weet er een te staan?
