What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcaderick.de stopt ermee

Ken

High Score Hunter
Met dank aan addict voor het melden van het nieuwtje dat Arcaderick uit Duitsland heeft besloten te stoppen met de arcade business. De toch enigzins beruchte gasten uit Beieren hebben dit op hun site www.arcaderick.de gemeld. Bovendien zijn alle andere secties van deze site gesloten. Het lijkt erop dat Nozomi.nl de enige echte overgebleven source is voor arcadegames 8)

Jammer, had nog wel interesse om een cabinet daar op te gaan halen.. Dat word dus nu importeren met een enorme prijs aan verzendskosten :(

Zoveel duurder ben je ook niet uit, want zijn prijzen waren al hoog. Maja is wel jammer want hij was redelijk dichtbij.

Dat is klote man. Ik was dus ook van plan om een kast te kopen via hen. Nu wordt het Hong Kong ofzo. Volgens mij zijn er in Engeland ook nog gasten die ze verkopen, maar ik weet niet hoe goed zij zijn te vertrouwen.

Die gasten in Engeland zijn van killercabs, tenminste ik neem aan dat je die bedoeld.
Zijn aardige gasten en goed te vertrouwen voor zover ik weet.

Back