What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcade Links

Omdat ik zo aardig ben heb ik dat even gedaan voor je. Heb 'm ook in Arcade gezet ipv Offtopic.

Neglecta Fooorsu!":824a6ywi said:
Omdat ik zo aardig ben heb ik dat even gedaan voor je. Heb 'm ook in Arcade gezet ipv Offtopic.

Je bent te goed voor deze wereld :mrgreen:

michelze":31z57az9 said:
Een hele fijne voor Manuals.

Hier zijn veel Manuals te vinden van diverse Sega games ! 8)

http://www.crownleisure.co.uk/Documents/Manuals/Sega/

en als je Sega wist en een folder hoger gaat kom je nog veel meer tegen van Namco etc etc etc !!
:shock: :shock: :shock:

Echt super

Ik heb ff een tooltje HTTrack geinstalleerd en zuig nu alle manuals van z'n website ;)
Altijd handig voor 't geval dat ie ze offline haalt.

Ik heb even wat documenten bekeken, maar geen toevoeging voor mij. Ik heb hem uitgezet. Teleport Pro gaat wel wat sneller dan deze tool.

Hartelijk dank voor deze site met locaties.
Deze week ben ik bij Arcade Street en Neo Legend geweest.
Arcade Street heeft veel shmups en fighters. Neo Legend is een shop met cabs en parts.

d":1zgu7fzg said:
Hartelijk dank voor deze site met locaties.
Deze week ben ik bij Arcade Street en Neo Legend geweest.
Arcade Street heeft veel shmups en fighters. Neo Legend is een shop met cabs en parts.

Zijn die gasten van Arcade Street trouwens gestopt? hun website is weg en het laatste dat ik me kan herinneren is dat ze uit het pand werden gekicked omdat het huurcontract verliep ofzo...

Back