What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's Sega New Astro City.(getated)

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Pat7o":1ix2yk2q said:
Geweldig! ziet er strak uit.
kun je geen Tate handleiding op Nozomi plaatsen?
moet het ook nog gaan doen...
2 manieren:

1: met z'n tween het scherm eruit tillen en draaien.
2: cab op z'n rug leggen en dan kun je makkelijk het scherm eruit tillen en draaien.(zonder je rug te breken :lol: )Deze tip overgenomen van R2-2D.

Ken":1h6l394m said:
Stelletje slapjanussen, makkie in je eentje.
Hij is ook niet extreem zwaar maar het eruit tillen is wel lastig ook i.v.m de beugels die erachter zitten en je zult hem maar wel laten flinkkeren.

Pat7o":1nc9h7ew said:
moet je nog kabeltjes lostrekken?
ja.

1:monitor.(spreekt voor zich)
2:audio[deze zit links onder je cp en loopt naar je speakers]
3:2 stekkertjes waarmee je de monitor afstelt.[zit ook onder de cp]

Nu zit alles los en kun je hem eruit halen.

thnx,
stekkertje van de monitor, waar zit die precies? Moet je daarvoor de achterplaatjes van de cab weghalen?
is het het omvierkante kabeltje rechtsboven of die rechtsonder?

ad1.jpg

Yep, dat brede "brievenbuslaatje".
De stekker zit dan aan de rechter kant wanneer je achter de kast staat.

*edit* ik zie je foto nu pas. Kan het niet zien maar kijk even naar de contra stekker op het metalen frame van de monitor. iirc pas er maar 1 op.

Ook maar meteen m'n OK BABY voozien van een nieuwe cp look:

14 OBSF-30 White
LB-39 Bubbletops Clear (bubbletops)

img0914if8.jpg

img0918cx1.jpg

Na aanleiding van het succes van Pooyan met z'n nieuwe scherm kon ik niet acher blijven :D
Dus zo gezegd zo gedaan, teminste dat dacht ik want al met al heeft het me nog zeker een flinke middag werk gekost maar het resultaat mag er wezen en raad het iedereen aan mits je wel genoeg geduld hebt!

wat heb je nodig en wat kost het?
img1245nk4.jpg

scherm voor:
img1248tm3.jpg

img1249rz3.jpg

hier kun je zien dat ik het bovenste gedeelte gedaan heb en inmiddels een uurtje verder...
img1257si4.jpg

hier een close up van hoe het scherm er nu uitziet en wat is dat geil!
Alle kleine krassen die er hier en daar op m'n scherm zaten zijn nu helemaal verdwenen en het scherm voelt weer heerlijk glad aan.

img1264bn8.jpg

meteen de kast op z'n rug gelegd en het scherm gedraaid.(makkelijk in je eentje te doen).Ik kan jullie zeker bevestigen dat de kleuren scherper zijn!
Zero Gunner 2
img1275zq5.jpg

Back