What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty has decided !

Ik heb ook geen haast hoor. En veel andere uitgaven :) We kunnen ook wachten met bestellen hoor. Maakt mij ook niet zo gek veel uit. Samen bestellen scheelt in ieder geval verzendkosten lijkt mij.

klopt, scheelt altijd weer.
Ik laat het nog wel even weten, hangt een beetje af van de omzet beurs :) (nog genoeg ouwe meuk liggen wat in de verkoop gaat)

CRT vandaag opgehaald en met een beetje geluk deze week nog binnen.
Aan de foto's te zien kan dit echt niet verkeerd gaan :)
photovr.jpg

14166948.jpg

Kan ik eindelijk van mijn ''Aero'' genieten!

Wat kan ie inpakken die Craig.
Kan je nog ff een breakdown geven van wat er was met het scherm en wat er aan gedaan is?
Om het niet te jinxen moet je dat mss posten nádat ie weer in de cab gebouwd is.

*geeft zich op voor pimp-my-cab*

Nou Onno het scherm is van hem en alleen mijn chassis naar hem toegestuurd.Deze was ook voor mij niet te maken en kunt het dan beter overlaten aan de pro's.
Heb hier nu dus nog een 26 inch. Nanao liggen maar met een foute tube.(kleur rood in het canon doet het niet meer) en kan nog wel gemaakt worden maar een nieuw scherm overlaten komen is goedkoper.
Craig had voor mij nog een z.g.a.n 26 inch. Nanao liggen zonder burn(wat opzich al zeldzaam is), ben gewoon tot nu toe erg blij, maar hij hangt nog niet in m'n cab.

Kan straks met een gerust hart zeggen dat mijn ''Áero'' gewoon in TOP conditie verkeert.

:D :D

Ja, das waar ook. Kan me herinneren dat je het op de shmup-meet over de kleur rood had.

Total refurb Aero, niet verkeerd Allminty !

*hoopt dat verkeerd goed staat*

Ze zijn er ook in het groen dacht ik, teminste volgens mij had jij het daar eens over Onno of heb ik dat nu mis.
Zelf nooit gezien maar lijkt me ook wel erg mooi.Vraag me wel af wat de kleuren dan zijn van de cp en wat tussen de speakers zit.
Neh, een ''Aero'' hoort gewoon blauw te zijn.

Volgende week een update en zal dan eens weer wat in de Gallerij posten want dat is ook wel weer lang geleden.
Denk dat Death Smiles wel uber speelt op mijn Aero 😉

Zeker weten, vandaag mooi bericht gehad van Ronnie en hij is binnen :D (heel)
Vandaag m'n kleine rakker alvast even op zijn rug gelegd hehe, morgen de crt erin en knallen!!
img4395.jpg

Back