ruderudie
Bullet Dodger
- Joined
- May 19, 2006
- Messages
- 1,581
- Reaction score
- 0
Ik heb al in september iets besteld hier, maar nooit iets ontvangen en ook nooi bericht gehad. Heb nu 2x via de site navraag gedaan maar die knakker reageert nergens op. Heeft iemand van jullie zijn emailadres waarop hij wel terugmailt?
Thanks!
Thanks!