What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Afscheid van Pooyan

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
en welkom van ckong. Yes, ik heb mijn forumnaam laten veranderen zodat ik op alle forums onder dezelfde naam bekend ben. Wel zo handig.

Voortaan is mijn naam hier dus ckong

Bedankt Mildoe. :D
 
Da's inderdaad wel zo handig Eric. Mijn naam is ook gelijk op alle fora maar was ook makkelijk want deze komt ook niet echt vaak voor.
 
hoe dan ook, welkom op Nozomi, ckong. Vertel eens wat meer over jezelf? Bezit je al een cab bijvoorbeeld? :D :D 😉
 
Cageman":lis29o9a said:
hoe dan ook, welkom op Nozomi, ckong. Vertel eens wat meer over jezelf? Bezit je al een cab bijvoorbeeld? :D :D 😉

:lol:
 
Vandaar dus ook c(ash)kong ;)
Anyway wijze keuze, maar wordt toch (ont)wennen!
 
Cageman":1o2w1vmp said:
hoe dan ook, welkom op Nozomi, ckong. Vertel eens wat meer over jezelf? Bezit je al een cab bijvoorbeeld? :D :D 😉

Een wat? Wat is een cab? Ik heb wel een paar japanese High tech kandie spelmachines. Daar kun je spellen op spelen die ze ook in de professionele arkade hallen spelen. Tof joh, moet je ook eens doen.

Maar inderdaad, pooyan had meer pcb's en cabs, en ckong heeft nu meer overzicht en nog steeds een aantal echte beauties (extra cash is al weer weg, hoe kan dat toch, het is net sneeuw). :cry:
 
Back
Top