What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

220v of niet?

Jinxz

Pattern Reader
Joined
Jun 6, 2010
Messages
2,387
Reaction score
0
Location
Netherlands
Ik wou een CRT in een cab hangen en zie ineens dat de power kabel een amerikaanse stekker heeft. Is er te zien aan de onderdelen op de print of ie 110-230v is?
Hoe kom ik er anders achter?

Excuses voor de grote foto's. Ik wou wat detail in de foto's bewaren.

_a.jpg


_b.jpg
 
zou willen dat ik 'm had. Maar goed punt. Ik zal eens kijken of ik een model nummer oid kan vinden op het chassis en online checken.
 
Op de 1e foto staat t3 15A/250AC bij de zekering.
Ongeveer in het midden van de linker rand van de pcb.
Misschien dat die info wat zegt.
 
Op zoeken wat voor trafo het is, als je weet welke spanning je moet hebben dan kun je uitrekenen welke er in moet.
 
Back
Top