What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

2-D PS2 Games

Aan 1 en 2 heb je ook genoeg 😉 3 is de mindere ............... XII Stag staat voor een paar knaken op Egay. Das een aardige game voor die paar euro.
 
ElPancho":23qr3qry said:
Aan 1 en 2 heb je ook genoeg 😉 3 is de mindere ............... XII Stag staat voor een paar knaken op Egay. Das een aardige game voor die paar euro.

XII Stag dus wel de moeite waard? Laat hem telkens liggen want ook de filmpjes op youtube loop ik niet echt warm voor.
 
Tis love or hate it. die gast omschrijft het perfect op zijkn site.
Op de meeting kan je XII Stag wel op de G-Net proberen
 
Back
Top