What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

15khz issue of MAME setting?

waiwainl

Administrator
Staff member
Joined
Sep 23, 2013
Messages
2,029
Reaction score
7
Location
The Netherlands
Ik was bezig Player 1 buttons 4-6 aan m'n J-PAC te koppelen (3x wire + GND) om te keymappen naar Coin.
Als test Metal Slug via MAME gestart (in native resolutie) en ineens zie ik dit: :?

D27FF99D-9AB4-4DBB-A4DA-2B6C67AA3B9D_zpsoylkei1q.jpg

Het probleem: onderaan zie je twee blokjes uitsteken - zowel links als rechts, in plaats van dat het scherm netjes 4:3 gevuld is.
Ingame is precies hetzelfde. Dat heb ik verder nog nooit gezien bij MS1.

Verder niets aan enige settings veranderd. De 4 wires weer los getrokken, maar dat maakte niet uit.
Wat kan dit zijn?
 
Wat moeten we zien? Wees eens wat helderder in je probleem?
 
Volgens mij is dat het start scherm van MS, zie ik ook altijd als ik ze game start. :D

En ik zie SCANLINES, mooi hoor.
 
Het probleem: onderaan zie je twee blokjes uitsteken - zowel links als rechts, in plaats van dat het scherm netjes 4:3 gevuld is.
Ingame is precies hetzelfde. Dat heb ik verder nog nooit gezien bij MS1.
 
haha - ok! de blokjes horen er dus gewoon bij :lol:
Werkelijk nog nooit opgevallen en speel het toch wel vaker 😉

Thanks!
 
Back
Top