Ik was bezig Player 1 buttons 4-6 aan m'n J-PAC te koppelen (3x wire + GND) om te keymappen naar Coin.
Als test Metal Slug via MAME gestart (in native resolutie) en ineens zie ik dit: :?

Het probleem: onderaan zie je twee blokjes uitsteken - zowel links als rechts, in plaats van dat het scherm netjes 4:3 gevuld is.
Ingame is precies hetzelfde. Dat heb ik verder nog nooit gezien bij MS1.
Verder niets aan enige settings veranderd. De 4 wires weer los getrokken, maar dat maakte niet uit.
Wat kan dit zijn?
Als test Metal Slug via MAME gestart (in native resolutie) en ineens zie ik dit: :?

Het probleem: onderaan zie je twee blokjes uitsteken - zowel links als rechts, in plaats van dat het scherm netjes 4:3 gevuld is.
Ingame is precies hetzelfde. Dat heb ik verder nog nooit gezien bij MS1.
Verder niets aan enige settings veranderd. De 4 wires weer los getrokken, maar dat maakte niet uit.
Wat kan dit zijn?