What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

10.000 berichten

Ken

High Score Hunter
10.000 berichten mensen! Mijn dank gaat uit naar alle mensen die de onzin die ik altijd zie op andere fora beperkt hebben weten te houden.

Rock on!

POST! POST! POST!

POST! POST! POST!

POST! POST! POST!

POST! POST! POST!

KOM OP KOM OP!!!!

POST! POST! POST!

POST! POST! POST!

EN SNEL EEN BEETJE!!!!!

Bijna!
Nog maar 'een paar' O=)
Dat moet in een half weekje wel te doen zijn denk ik, paar dagen 8)

Post 9900 en only 100 more to go. Hopelijk op de dag dat ik terugkom naar Nederland moet dit toch wel bereikt zijn, zou wel lachen zijn. 8)

Wanneer kom je precies terug, Ken? De 23e toch oid?
Zou mooi zijn ja, 30 berichten per dag is goed te doen, daar kunnen we wel overheen gaan :)

Gungrave":3h6reeit said:
Wanneer kom je precies terug, Ken? De 23e toch oid?
Zou mooi zijn ja, 30 berichten per dag is goed te doen, daar kunnen we wel overheen gaan :)

Ja en als we het gehaald hebben als Ken terug is dan bouwen we een groot feest!(bij Ken thuis :lol: )

over spam gesproken is het lame om je play asia banner op je signature te hebben in forums zoals deze en zow ??

Weet ik veel, spammen ofzow //

vaak zijn het leuke plaatjes.

En als iemand klikt dan zie ik het

verder wet ik het ook niet

10000.jpg

Het blijft een geweldig forum, erg mooi dat we de 10,000 hebben gehaald =) Toch wel snel gegaan van 9k naar 10k, of ligt dat aan mij?

Back