What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. TwinX

    Gezocht: Naomi 2 mobo (te koop of leen)

    Ziet er uit als het schaakbord probleem. Dat is een reflow of als je geluk hebt een memory vervanging. Ik zou eerst een memtest doen. En als het kan een naomi 1 cartridge proberen. Als er geen glitches zijn is je 2e gpu los van de mobo en is er een reflow nodig.
  2. TwinX

    Wat pcb's en extron spul te koop

    Voor de liefhebber te koop, Extron setje voor €70 Hyper Olympic €110 Aero Fighters €60 Flying Shark (Bootleg) € 60 Run and Gun €35
  3. TwinX

    CAPCOM Jamma JVS I/O board

    Price drop naar €85
  4. TwinX

    CAPCOM Jamma JVS I/O board

    Te koop Jamma JVS I/O voor je naomi MObo bijvoorbeeld. Vraagprijs €100 exlusief verzendkosten
  5. TwinX

    Enkele PCB 's te koop

    Street Fighter - the world warrior (Bootleg) (50e) StreetFight - (bootleg?) (25e) https://www.arcade-museum.com/game_deta ... me_id=9802 Speed Spin - (bootleg?) (15e) Run and Gun - (Konami) (75e) Aero Fighters - (Video System Co. Ltd) (65e) FlyingShark - (Bootleg) (75e) Bomberman World - (Irem)...
  6. TwinX

    Verkocht

    D heeft eerste optie maar blijft ineens stil. Lil komt daarna.
  7. TwinX

    Verkocht

    Zijn inmiddels 2 geintresseerd. Even on hold.
  8. TwinX

    Verkocht

    Ik heb nog een verstofte xbox360 staan met chip. Zit een 500GB disk in. Het is een zwarte slim versie. Net nog getest werkt prima. Is met voeding en doos maar komt zonder joypad. Ik vraag er €50 voor ex verzenden. Wie kan ik er blij mee maken.
  9. TwinX

    Gezocht: Naomi GD-Rom drive + dimm + kabels

    Als je er niet uitkomt heb ik er ook nog wel een set.
  10. TwinX

    Extron rxi202 en vsc 700

    Allen, Ik heb te koop een extron rgb 202 rxi en een vsc 700. In een koop voor €80,- Leuk om bijvoorbeeld 480 beeld materiaal naar 240 te downscalen. http://scanlines.hazard-city.de/ Voor uitleg. Groet, Jef
  11. TwinX

    NEC XM29 plus Monitor

    Het is bijna een xm29 multisync monitor, 29" veel aansluitingen van vga tot bnc tot composiet. Top ding maar ineens geen beeld meer :(
  12. TwinX

    NEC XM29 plus Monitor

    Sorr 4PG bedoel ik :)
  13. TwinX

    NEC XM29 plus Monitor

    Bargain for grail. I have a PG4 that quit on me. Anyone knows who might be able to fix this? Geen idee wrom ik dit in het engels zeg :shock:
  14. TwinX

    Galaga world championship

    Hmm krijg ineens zin om mijn PCB te fixen die ik op eBay voor $25 heb opgescharreld
  15. TwinX

    [Gratis] vga monitor voor dreamcast

    https://photos.app.goo.gl/FMTGlM3puXLPtT1x2 weet niet of het werkt maar daar staan wat foto's in die ik gister heb gemaakt.
  16. TwinX

    [Gratis] vga monitor voor dreamcast

    Hoi ik woon in Hoorn en €50 euro hij is van jouw, lih mag tot en met maandag reageren.
  17. TwinX

    [Gratis] vga monitor voor dreamcast

    Monitor gekocht? Mogelijk heb ik iets voor je staan als je geïnteresseerd bent. Philips 29px8001 beste beeld ever voor VGA oldstyle. Zit ook dik geluid in. 29" formaat. Met mijn Dreamcast een top combo.
  18. TwinX

    [TK] Taito Egret 2 (verkocht)

    ik zie het ja maar dat is ver van wat ik er dit jaar voor betaald heb. Hoop dat je een goed bod krijgt. Ik denk alleen dat je de mijne niet accepteert.
  19. TwinX

    [TK] Taito Egret 2 (verkocht)

    aaargh Ben ik te laat. Wie is de gelukkige?
Back
Top