What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. G

    NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

    update: ik neem 2 mensen mee +2 dus
  2. G

    NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

    haha ja oke, je hebt gelijk!:)
  3. G

    NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

    ja klopt, ik was inderdaad bij de nieuwjaars borrel. ik ben er waarschijnlijk bij, kan ik gelijk mijn verjaardag in stijl vieren na 12 uur( gamend) :P
  4. G

    NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

    zijn nieuwelingen ook welkom? :oops:
  5. G

    Akuma's Gameroom

    mee eens, vette setup!
  6. G

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Dit was echt een leuke ervaring, dit was voor mij de eerste keer. Iedereen was gezellig en in voor een praatje, ze hadden zelfs geduld voor een nieuweling ( ik gaf steeds aan dat Ik niet heel veel weet) dus iedereen bedankt daarvoor! Ik moet zelfs van mijn +1 zelfs aangeven wanneer er een...
  7. G

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    ik ben erbij! met een +1
  8. G

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    iedereen bedankt voor het welkom wensen!
  9. G

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    ja dat was ik wel van plan!...lijkt me leuk!
  10. G

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hallo Leden! ik zal mezelf ook even voorstellen. Mijn naam is Giovanni, 25 jaar, en een gamer voor zolang ik mij kan herinneren. Woon sinds 4 jaar in Rotterdam, maar ik ben nog steeds een Brabander van binnen ( Eindhoven de gekstu!) ik heb 2 kinderen en een hele lieve vriendin thuis, een...
Back
Top