What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Arca-san

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Eeehh... dat is "gewoon" een PC? Of een control desk van de USS Enterprise? Prachtig!
  2. Arca-san

    Nieuwe hardware plus vraagje

    Strafbaar...
  3. Arca-san

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    +1 Het viel me al op dat hier zelfs mensen zijn met toetsenborden voorzien van punten, komma's en hoofdletters. En dan weten ze ook nog hele zinnen te tikken. Gekker moet het niet worden! 😉
  4. Arca-san

    Wat is dit voor TL Balk in mijn Rit Legno cab

    http://www.gloeilampgoedkoop.nl/buislam ... oeten.html Dit is maar een voorbeeld. Let op dat je juiste lengte/wattage koopt. Overigens ook te koop bij Gamma/Hema enz.
  5. Arca-san

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Dank voor het welkom! Ik ga voorlopig maar eens lezen en leren. Dan komen de vragen vanzelf wel!
  6. Arca-san

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb me nu maar eens aangemeld. Mijn naam is Mart en ik ben oud genoeg om in de game-jaren 80 een jaar of 15 te zijn geweest. Heb me toen suf gespeeld op Galaga en Q*bert. Een jaar of (denk ik) 15 geleden ontdekte ik MAME en heb toen het plan opgevat om...
Back
Top