What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. R

    Playworks Event 12 maart 2016 *update*

    Yesssssss! wij redden het ook! Ik zelf +2 Erg veel zin in, tot de 12e Oh en we blijven ook eten want dat wordt denk ik weer heerlijk!
  2. R

    PlayWorks hulp gevraagd voor de herinrchting! *Er is stroom*

    ik wil ook wel helpen, ik hoor graag wanneer
  3. R

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Het was weer helemaal geweldig! We vonden het weer fantastisch en hopen dat er snel weer een keer een meeting is. Bedankt weer voor de gezellige avond !
  4. R

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Ik ben er ook weer bij, vorige keer in januari was fantastisch! met +1 Heb er zin in!
  5. R

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Ik heb die operation wolf ook gehad, weggegeven aan het computerspel museum in zwolle, maar die kast is loodzwaar was echt niet te tillen Ik zoek wel nog een pcb voor deze kast, die ik weggegeven had werkte de pcb helaas niet en bleek ook niet te repareren mocht iemand wat hebben liggen dan...
  6. R

    Holy shit deal in de USA vette hoard!

    ongelofelijk, en bijna allemaal klassiekers, zelfs een ghosts n goblins :shock: Jammer dat het altijd zo ver weg is, laat eens in nederland zo'n plaats op duiken zodat we allemaal wat leuke cab's kunnen scoren.
  7. R

    Game Castle Open Dagen Januari 2015

    Dat klinkt goed, volgend jaar ga ik ook maar eens kijken, altijd leuk om de nieuwste games uit te proberen.
  8. R

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Ook wij hebben ons enorm vermaakt, bijzonder mooie setup en vooral dat vliegtuig ding :lol: vondt ik erg leuk Maar nog veel leuker is het contact met andere arcade liefhebbers, allemaal gezellige mensen en ik hoop net als mijn +1 nog vaak langs te mogen komen Bedankt!
  9. R

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Ik ben er ook heel graag bij +1 vriend die me altijd helpt met de cabinets heb er erg veel zin in om jullie te ontmoeten Rinus
  10. R

    dome screen dogfight Machstorm arcademachine

    Wow! die is gaaf, heb gelijk even gekeken waar dat park ligt en als ik in de buurt ben ga ik hem zeker even uitproberen
  11. R

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Wow dat ziet er goed uit zeg! :shock: Baal enorm dat ik er niet bij kon zijn maar ga mijn uiterste best doen om er volgende keer bij te zijn. die dariusburstEx is trouwens helemaal te gek, gespeeld op eurocade en zou ik graag weer eens proberen en als ie ooit eens te koop komt te staan zou...
  12. R

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Ik had er graag bij willen zijn maar helaas moet ik werken en krijg ik geen vrij :cry:
  13. R

    een cabinet uit amerika importeren

    Ik heb een mooie game gezien in amerike, een ghost n goblins upright en ik ben eigeniljk benieuwd wat het zou kosten als ik hem naar nederland haal Heeft iemand hier ervaring mee?
  14. R

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    ik heb hier ook een kast waar video op staat en eentje met een ander universeel uiterlijk, leuk maar ik heb liever de originele kast, die zijn zoveel mooier de SCI geeft licht ( de rode lampen aan de zijkant ) als je achter de crimineel aangaat, helemaal geweldig
  15. R

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    zoals beloofd hier de foto's van de SCI Sitdown vorig weekend opgehaald en hij is helemaal geweldig! en na een eerste schoonmaak en controle, testen
  16. R

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hoi allemaal, hier nog zo'n metaal freak, en verzamelaar van arcades mijn naam is Rinus ik heb al vanaf mijn 16e arcade cabinets en dat is nooit meer overgegaan, op het moment heb ik een sega enduro racer house of the dead2 Carnevil neo geo 2 slots uniwar-s niet originele cabinet ghosts n...
Back
Top