What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. H

    Retro Planet verhuizing 9 en 10 september!

    dat was vorige week een leuk stukje op het jeugdjournaal moest toen gelijk terug denken aan het center op het industrie terrein lekker racen in de Daytona,...heerlijk mochten we tzt tijd weer is in Zoetermeer zijn komen we zeker ff langs
  2. H

    Onze webmeester is NOG ouder geworden

    gefeliciteerd
  3. H

    Iedereen een prettig nieuwjaar!!

    de beste wensen voor 2016
  4. H

    Het einde van Playworks op de huidige locatie!

    das niet zo mooi nieuws ....ik hoop dat jullie snel een nieuw onderkomen hebben
  5. H

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    ik ben benieuwd naar je review,ik zit er aan te denken om er ook 1 aan te schaffen
  6. H

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    veel plezier all...wij hebben het te druk met werken maar na de zomer zijn we zeker weer van de party
  7. H

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Het was ook dit weer super gezellig We hebben ons reuze vermaakt Lekker gegeten en gedronken Ook nog een hoodie gekocht met me forumnaam er op, Die zit heerlijk,kan hem iedereen aanraden die hem nog niet heeft Het was de reis vanaf Terschelling dubbel en dwars waard Crew Nozomi, bedankt voor...
  8. H

    NOZOMI GAME CENTER

    ver is het zeker,ik moet zaterdag ook weer een mooie reis maken vanaf Terschelling naar Zoetermeer zijn heel wat uren reizen maar ik kan je vertellen....het is zeker de moeite waard
  9. H

    Best wife ever!

    gaaf man zo'n vrouw wil ik ook wel die van mij heeft helemaal niks met gamen......
  10. H

    Ik kom naar de nieuwjaarsborrel (17e) en neem mee:

    welke game and watch,en wat vraag je ervoor ?
  11. H

    De officiële Nozomi Tshirts en Truien

    zijn er nog Hoodies te koop ? ik heb belang bij 1 XXL of een XXXL net hoe die zit zaterdag de 17de ben ik van de party
  12. H

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    hotshot123 en de pastoor zijn ook weer van de party we hebben er zin in ....tot de 17 de
  13. H

    Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar!

    allemaal een goed en vooral een GEZOND 2015
  14. H

    Akuma's Gameroom

    gaaf man een Vewlix staat ook op mijn verlanglijstje maar dat word eerst sparen,sparen en nog is sparen veel plezier met je mooie aankoop
  15. H

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    deze vandaag binnengekregen
  16. H

    Tattoos?

    deze op me 40 ste verjaardag gezet naam en geboorte datum van me dochter
  17. H

    RKLOK Work in Progress

    gefeliciteerd,tegen zo'n feestje kan niemand tegen op,wat zullen de kids genoten hebben
  18. H

    Contra (Evolution)

    ik heb hem ook op me Ipad maar vind het niks bijzonder speel hem toch liever op een echte kast
  19. H

    Anunaki Is jarig !

    gefeliciteerd,fijne avond nog
Back
Top