What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Wallo

    Atari Showcase behuizing - gratis af te halen

    Ik heb er veel plezier van gehad! Het is een lekkere robuuste kast. Daarom zou ik het geweldig vinden als ie een plekje in NGC zou krijgen.
  2. Wallo

    Atari Showcase behuizing - gratis af te halen

    Ik vind 't allemaal prima. Wat mij betreft een deal! De monitor staat los op de voet en is met 1 of 2 stekkertjes aangesloten. Als je het met 2 man aan de zijkanten optilt, dan kan een 3de de stekkertjes die midden onder de monitor door een gat in de voet gaan loskoppelen.
  3. Wallo

    Atari Showcase behuizing - gratis af te halen

    LOL! Hmmm... bier... :P Nou, ik ben niet iemand van de winsten e.d. Ik ben blij als er iemand is die er nog iets mee kan. Dat vind ik veel leuker. :) Niet schrikken, ik heb er jaren geleden 1500,- voor neergelegd. Ik wou 'm zo graag hebben. Er zat wel een NAOMI II + GD-ROM, NAOMI I en een stuk...
  4. Wallo

    Atari Showcase behuizing - gratis af te halen

    Bedankt voor je reactie. Als Atari Showcase N00B had ik de waarde bepaald n.a.v. diverse feedback die ik kreeg. Ik pas de aanbieding aan en zal de behuizing + 2 monitoren gratis aanbieden.
  5. Wallo

    Atari Showcase behuizing - gratis af te halen

    Ik moet er met pijn in m'n hart afstand van doen. :) Jammer dat je er geen plek voor hebt.
  6. Wallo

    Atari Showcase 33 met kapot scherm - Wat te doen?

    Gelukkig doet die 't nog prima. :P Ik heb de Atari Showcase via 't Buy, Sell & Trade forum in de verkoop gedaan. :(
  7. Wallo

    Atari Showcase behuizing - gratis af te halen

    Hoi! Wegens ruimtegebrek en omdat het beeld van de monitor niet meer werkt doe ik m'n Atari Showcase van de hand. Het gaat puur om de behuizing en monitor, dus zonder de afgebeelde voeding en control panel (knoppen en sticks). De Naomi 2 gaat eruit en wil ik graag overzetten naar een SEGA Uni...
  8. Wallo

    Atari Showcase 33 met kapot scherm - Wat te doen?

    Thanks, Cageman. Dat moet me lukken! Ik zal m'n ogen open houden voor een Uni cab en de Atari kast hier op het forum aanbieden. Off topic; Ik zie dat je uit Breda komt. Ik woon in Veldhoven.
  9. Wallo

    Atari Showcase 33 met kapot scherm - Wat te doen?

    Nou, als ik het zo lees dan kan ik m'n Atari Showcase beter van de hand doen naar iemand die het graag zou willen hebben (en weet te voorkomen dat ie 25.000 volt door z'n lijf jaagt :D ). Dat betekent automatisch dat ik Chapddr's tip op moet volgen en op zoek moet naar een Universal cab en...
  10. Wallo

    Atari Showcase 33 met kapot scherm - Wat te doen?

    Bedankt voor de info, Cageman! Bij het aanzetten van de cab is duidelijk om de tel een kleine, enkele, 'pets' of 'knetter' te horen bij de beeldbuis. De zekering is nog intact, het geluid uit de monitor doet het ook nog en de voeding, met name de omvormer, lijkt ook nog prima in orde te zijn...
  11. Wallo

    Atari Showcase 33 met kapot scherm - Wat te doen?

    Thanks, ik had 't gezien. ;) Had ze met m'n suffe kop in de verkeerde folder gezet. :P Ik denk dat ik maar beter kan gaan slapen. :D
  12. Wallo

    Atari Showcase 33 met kapot scherm - Wat te doen?

    Hoi! Kunnen jullie me adviseren wat ik het beste kan doen met 't volgende? Ik heb jaren genoten van m'n Atari Showcase, met daarin een NAOMI 2 + GD-ROM. Helaas is de beeldbuis kapot gegaan, snif.. snif... :cry: Ik denk dat repareren geen zin heeft, of in ieder geval erg kostbaar is (als het...
  13. Wallo

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Nice! Volgens mij ben ik hier wel op de goede plek! :D :D
  14. Wallo

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Thanks! ;)
  15. Wallo

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hoi, mijn naam is Wouter AKA Wallo. Ik kijk eigenlijk al jaren heel af en toe op het forum. Raar eigenlijk dat ik nu pas lid ben. :shock: Jaren terug was ik vaak te vinden op Segaforum.nl, volgens mij zat Ken daar ook af en toe (?). Als ik me niet vergis heeft hij Nozomi.nl (mede) opgezet...
Back
Top