What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Da Dude

    Happy 20th anniversary

    Happy 20th anniversary Ken. Dit is ook wel een uniek forum, omdat door de meetings je de actieve leden allemaal wel kende. Mis wel een beetje mijn dagelijkse koffiemomentje op het werk om het Nozomi forum checken.
  2. Da Dude

    Gezocht: candy cab

    De prijzen zijn wel minder leuk geworden intussen. Maar Ronnie heeft ze af en toe nog. Gewoon hem volgen op facebook. En anders Hasan lief aankijken of hij er 1 kan missen. Chris aka Shadaloo zou je nog kunnen vragen. Ik weet alleen niet of hij hierin nog handeld
  3. Da Dude

    [Gezocht] oude pc meuk

    Ik heb nu mijn set werkend. Een T5720 met Dos 6.22 en win 98 Second edition. Werk prima met een extra USB als 2e harde schijf. Mijn T5730 met Windows XP SP2 draait ook wat oudere games. Maar is niet echt nodig gezien veel XP spul aardig draait op Windows 11. Ik heb nog 2 HP 520's met LAkka...
  4. Da Dude

    tournament...back to Fall 2023 :-)

    Leuk filmpje. Was weer gezellig zo te zien. SF6 is bruut geworden.
  5. Da Dude

    [Gezocht] oude pc meuk

    Ik krijg eindelijk een T5720 binnen. 2 stuks zelfs. Maar kan iemand mij op de goeie weg helpen hoe ik die kan installeren?
  6. Da Dude

    [Gezocht] oude pc meuk

    Ik heb een T5730 gevonden waarmee ik aan de slag kan. Zelfde serie ook met XP. Daar kan ik ook de Win98 opzetten lijkt mij. EDIT: Laat maar: https://www.vogons.org/viewtopic.php?t=67038
  7. Da Dude

    [Gezocht] oude pc meuk

    Dank je wel. Ik ga eens kijken
  8. Da Dude

    Interesse check TK: Super Neo 29 Neo Geo cab

    off topic: Die NAC is btw. wel een van de mooste die ik ken.
  9. Da Dude

    Je kan nooit echt stoppen...

    OK, bedankt. Ik heb 2 Full HD TV's staan. Ik hoop dat ik er 1 van in kan zetten. Als ik een monitor ervoor moet halen, dan koop dan nu liever een monitor voor mijn game PC, omdat die dagelijks aanstaat en mijn cab niet. Nouja, ik kan kijken of die ook passen. Ik ga even onderzoeken hoe en wat...
  10. Da Dude

    [Gezocht] oude pc meuk

    Fijn dank je wel
  11. Da Dude

    [Gezocht] oude pc meuk

    Klopt, Veel van die dingen staat Wyse op oid. Heb je hem nog? Kun je het typenummer voor mij opzoeken? Mocht je hem wegdoen, dan hou ik mij ook aanbevolen ;-)
  12. Da Dude

    [Gezocht] oude pc meuk

    Weet iemand nog van dit topic welke thin clients dit ook alweer zijn? Ik wil kijken of ik een oude met win 98 en XP erop kan krijgen voor wat retrogaming in mijn kleine gameroom
  13. Da Dude

    Je kan nooit echt stoppen...

    Gaaf man. Ideale oplossing dus. Ik zit met de standaard 720p monitor, en wil die ook upgraden. Heb je foto's of info van de gebruikte onderdelen? Leuk project. Is het makkelijk erna schermen te vervangen? Nu zou ik mijn TV er in zetten 1080p, en evt later een 4k scherm. Maar wil dat eerst voor...
  14. Da Dude

    Nozomi Museum Meet!? 10 of 11september.

    Heel veel plezier, En deel aub wat foto's.
  15. Da Dude

    zero pic voor netboot (where to buy)

    Die Pics, zijn dat die chipjes. Ik heb van Hasan er ooit 1 overgenomen. Wie weet kan hij je helpen, of de goeie richting sturen voor zoiets.
  16. Da Dude

    zero pic voor netboot (where to buy)

    Is dit hem???? https://www.amazon.com/Memory-Upgrades-512MB-168-Pin-133Mhz/dp/B00006HOTL Ik zal eens rondkijken. Deze shipped niet naar Nederland
  17. Da Dude

    Nozomi Museum Meet!? 10 of 11september.

    Ik baal er ook van, had jullie graag weer gezien.
  18. Da Dude

    Je kan nooit echt stoppen...

    Prachtig man!!!!! blijven toch wel de mooiste LCD cabs. Ik heb zelf een Vewlix L black n white. Maar de blauw witte daimond zou ik nog wel ervoor willen ruilen (met bijbetaling). Al is deze kleur combinatie ook prachtig!!!!
  19. Da Dude

    Nozomi Museum Meet!? 10 of 11september.

    Ik kan beide dagen. Heb geen echte voorkeur qua zaterdag of zondag
  20. Da Dude

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom op het forum. Mijn eerste cab was een New Astro City. Die Astro's zijn nog steeds een van de mooiste cabs ooit gemaakt Ik snap je keuze :D . Astro, new astro, astro 2, ze lijken allemaal op elkaar op de boxen na ;-). Al is een Blast City of een egret ook erg mooi. Later ivm met het...
Back
Top