What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. S

    GEZOCHT: Dreamcast VGA box

    Jup, maar heb hem volgend weekend nodig... :roll:
  2. S

    GEZOCHT: Dreamcast VGA box

    wie o wie?
  3. S

    B&O Beovision MX4000 CRT

    jup, 1 van mijn B&O's ook alleen 50Hz en een sega saturn ntsc-j is geen probleem. Alleen een Japanse Xbox 360 ondersteunt die niet.
  4. S

    PC Engine via RF

    De CDROM 2, http://www.racketboy.com/retro/turbogra ... ners-guide
  5. S

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Heb er nu 2 staan, erg mooi, maar kan ik er wat aan doen dat ze nu beide op 1 ab werken?.... vervelend met geluid harder zetten :p
  6. S

    PC Engine via RF

    Heb het maar opgelost door zo'n case te kopen met cd rom. Speelt fantastisch! Wat zijn jullie shmup of platform aanraders?
  7. S

    PC Engine via RF

    Dat heeft de "verkoper" mij niet gemeld, volgens hem was het geen enkel probleem om deze aan te sluiten en zou hij perfect werken op onze tv's.
  8. S

    PC Engine via RF

    Met een Svideo kabel werkt het wel? Op die RF aansluiting? Maar dan even tijdelijk alleen video en geen audio. Ik heb op ebay al wel zo'n verloop van de poort achterin naar RGB gezien.
  9. S

    PC Engine via RF

    Gisteren de eerste witte PC engine gekocht met wat toffe shmups, echter blijft het signaal via rf super slecht. Veel ruis, weinig kleur en geen audio. Iemand tips om dit te verbeteren?
  10. S

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    http://link.marktplaats.nl/m966862913 Hoogste bod was 220 geloof ik. Maar was dat het waard? Kon geen bekende spellen herkennen door mijn gebrek aan PC Engine kennis.
  11. S

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    De mijne ook niet ;) Laat staan de kids...
  12. S

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Ja Ikaruga. Met de tijd maar eens bouwen. Voor nu is de doos mooi genoeg :P
  13. S

    Darius Burst Chronicle Saviours

    ziet er goed uit. hoe groot is de kans dat er meer shooters naar de PS4 komen?
  14. S

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Gisteren deze ontvangen. Heb maar even een afbeelding van het resultaat gezocht. Hij moet nog in elkaar.
  15. S

    Consoles voor Shmups? oa. Pc Engine, Sega Saturn en meer

    Oh spellen heb ik wel, maar ik wil een aantal consoles hebben staan die een mooie range aan STG's en Beat em Ups heeft om dan op de spellen te gaan jagen.
  16. S

    Consoles voor Shmups? oa. Pc Engine, Sega Saturn en meer

    Teveel cools gezien op youtube..... moeilijk om me in te houden om consoles aan te schaffen..
  17. S

    Consoles voor Shmups? oa. Pc Engine, Sega Saturn en meer

    beste mensen, Ik ben al even aan het kijken naar een retro console met en mooie lijst aan titels en ik zie de PC Engine veel voorbij komen, maar er zijn een hoop modellen zie ik nu. Wat is jullie ervaring hiermee? Net als de PS2, is die moeilijk om te bouwen? Of is het handig een Japanse te...
  18. S

    Steam

    Via Steam de DLC high-res afbeeldingen gekocht en van één daarvan een poster besteld. Zeer benieuwd naar het resultaat. En een steuntje in de rug van de makers.
  19. S

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Wat dachten jullie van een Beovision 1? soortgelijk aan de MX modellen?
  20. S

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom! leuke titels!
Back
Top