What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. N

    Sega naomi set up

    Thanks voor de link. Nee, de game is nog niet zo ver imo. Ben bang dat als zoiets te lang duurt bergafwaarts werkt. We zijn er ff tussenuit geweest wegens omstandigheden waardoor het dus flink is uitgelopen..
  2. N

    Paprium (megadrive).

    Ik wacht al 2 jaar.. Ik heb super veel zin in Paprium maar begin mij nu wel zorgen te maken. Wel heel puin hoe ze een launchparty hadden met een halve beta build. Teleurstellend wel..
  3. N

    Sega naomi set up

    Beste Nozomi leden, Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest. Nog steeds erg druk mijn mijn eigen game ontwikkelen... project Mind Strikes duurt langer als ik had verwacht😅 Kan iemand mij informeren wat ik allemaal nodig heb voor een sega naomi met netdimm setup? De naomi heeft een...
  4. N

    [Gezocht] Konami M2 3DO

    Heeft iemand er 1 of kan mij er aan helpen? O.a. Battle Tryst Evil night Polystars Ben ook nog op zoek naar Beast Busters voor de Hyper NeoGeo 64...
  5. N

    [TK] Vrijwel mijn gehele collectie - UPDATE

    Ik heb interesse in tekken 3, micro machines, rampage 2 en wcw nitro.
  6. N

    Gezocht: Gauntlet legends arcade

    Retrocab en Sphere beiden bedankt voor de links! De laatste link is nog best cheap en ziet er uit als de juiste. Alleen de melding dat de main pcb een burn heeft op de 12v contacts van de jamma connector zegd me niet zo veel. Zal hem zo wel een mailtje sturen. :)
  7. N

    TK: 2 Awave's SOLD

    Wauw geen eens de tijd gehad om over na te denken xD good sale!
  8. N

    Gezocht: Gauntlet legends arcade

    Ben bang van niet. Degene die mij de kit verkocht heeft heeft erbij vermeld dat ik de legends board nodig heb. Je zou idd denken dat Dark legacy een upgrade van dezelfde board is. Wel een duur grapje als het niet blijkt te werken xD
  9. N

    Gezocht: Gauntlet legends arcade

    Ik heb echt de Legend versie nodig. Heb al jaren een prototype game liggen die ik nou wel een keer wil spelen xD Tenth degree of ook wel Juko threat genoemd van Atari. Niet te lang geleden is er een Gauntlet legend cab aangeboden en verkocht op nozomi. Miss dat degen die hem destijds heeft over...
  10. N

    Gezocht: Gauntlet legends arcade

    Ik zoek een Gauntlet Legend arcade. Kast of los maakt niet uit. Grts
  11. N

    Retro Planet event op 23 april!

    Zag ik het goed? Fighting mania gespot in het filmpje van volgens mij de laatste event. Nice! Ik zal mijn best doen om er weer bij te zijn. :D
  12. N

    Een nieuw begin!

    Nice to be back! al post ik niet vaak :D
  13. N

    Ps2 Arcade stick & USB retro adaptor (Xbox): Gezocht

    Ik ben op zoek naar een adapter voor de Xbox waar ik Snes of Sega controlers op aan kan sluiten. Maar bedankt voor het aanbod :)
  14. N

    Ps2 Arcade stick & USB retro adaptor (Xbox): Gezocht

    Hoi ik ben opzoek naar een arcade stick geschikt voor de Ps2. En of een USB retro adaptor voor de Xbox. Alvast bedankt.
  15. N

    Anunaki verkoop topic

    ok nice. zou je de fotos naar me op willen sturen voordat je het op MP plaatst?
  16. N

    Anunaki verkoop topic

    Heb je een link naar je MP acc? Verkoop je de consoles met games? Ik heb opzich wel interesse in ps2 of ps1 games.
  17. N

    The Untold History of Japanese Game Developers DVD

    Is er iemand die de DVD verkoopt of weet hoe ik er aan kan komen? Ik ben zelf bezig met een game genaamd MInd strikes (nog steeds :P) En de DVD zou ik heel goed kunnen gebruiken naast dat het me heel interessant lijkt. Iemand die weet waar ik het kan zien of vinden? Zal het heel erg waarderen!
  18. N

    Iedereen een prettig nieuwjaar!!

    Ik wens iedereen alvast een prettig nieuwjaar en een spetterende oudjaars avond! Have fun! :D :D Grts n0va
  19. N

    Playworks verhuizing! Hulptroepen unite :) *Update pagina 2*

    Ik help graag. Ik kan de 29e wel komen om te helpen. Als er iemand langs utrecht rijdt en ik kan eventueel mee. Let me know!
Back
Top