What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. E

    Sega Naomi resolutie

    Iemand een linkje waar ik deze kan bestellen?
  2. E

    Sega Naomi resolutie

    Zal dat laatste dan zijn vrees ik. Wat versta je onder 'caps'? :oops:
  3. E

    Sega Naomi resolutie

    Ik heb de dipswitch 1 getest. Positie 1 : Beeden lopen door elkaar. Dus sowieso niet ok. Positie 2 : Beeld ik ok, maar weer zelfde resultaat, niet alles komt in het scherm terecht. Zal deze avond eens een foto maken :).
  4. E

    Sega Naomi resolutie

    Onlangs terug eens virtua tennis 2 opgestart en het viel me op Dat het beeld niet helemaal verscheen. Het leek alsof de resolutie te hoog stond. Zelfs met de configs aan het scherm lukt het me nog niet om gans het beeld op het scherm te krijgen. Kan het zijn dat ik per ongeluk de resolutie...
  5. E

    Hantarex Polo probleem - Ultimate MK3

    Bedankt voor de waarschuwing. Toch even verschoten van die hoogspanning. Ik denk dat ik dit het best overlaat aan een specialst. :)
  6. E

    Hantarex Polo probleem - Ultimate MK3

    Bedankt voor de tips. Er gebeurd idd wel iets op het bord van de monitor. Her klikkend geluid lijkt van daar te komen. Kan iemand me zeggen waar ik zo'n HOT kan bestellen? :D
  7. E

    Hantarex Polo probleem - Ultimate MK3

    Het scherm doet helemaal niets. Geen opstartgeluid of typische zaken bij opstarten van een CRT scherm. Ziet er hetzelfde uit als een scherm in uit modus.
  8. E

    Hantarex Polo probleem - Ultimate MK3

    Na de verhuis kon ik eindelijk m'n eyecatcher Ultimate MK3 in de nieuwe gameroom plaatsen. Jammer genoeg merkte ik na het opstarten dat ik geen beeld had (zwart) Ik heb alle kabels bekeken, opnieuw geconnecteerd / aangedrukt, maar het beeld blijft uit. Het spel start voor de rest wel op, want...
  9. E

    XBOX 360 op New Net City

    Kan me nog helpen met volgende zaken : - Een adresje waar ik deze kan bestellen en hoe die aansluiting werkt? (kleine handleiding) - Heb ik 2 van die toestelletjes nodig, 1 voor elke player?
  10. E

    XBOX 360 op New Net City

    Ik weet niet of ik daar een gepaste bezel voor kan vinden :P . ps. Iemand een adresje waar ik deze kan bestellen en hoe die aansluiting werkt? (kleine handleiding) ps2. Heb ik 2 van die toestelletjes nodig, 1 voor elke player?
  11. E

    XBOX 360 op New Net City

    Bedankt voor de info. :-) Nog een kleine vraag. Interessant en mogelijk om bestaande scherm te vervangen door flatscreen? Bestaand scherm heeft z'n beste tijd gegad. Graag een ietwat budgetvriendelijke oplossing.
  12. E

    XBOX 360 op New Net City

    Ik vroeg me af hoe eenvoudig het is om een Xbox360 aan te sluiten op een New Net City Naomi Cabinet. Ik vond op het net al wat info over de PS360. Is dit voldoende, of is er toch wat meer wiring voor nodig dan eenvoudigweg de USB uitgang van de controller te gebruiken? Thanks :-)
  13. E

    Te Koop : Naomi Control Panel (2*3 b) + joysticks & buttons

    *bump* ps. Indien interesse. Heb nog een Naomi cart van Dead Or Alive 2 liggen.
  14. E

    GD-ROM drive incl. kabels en bracket(?)

    Indien voor Sega Naomi I/2 : Sold zie pm.
  15. E

    Te Koop : Naomi Control Panel (2*3 b) + joysticks & buttons

    Control panel te koop inclusief joysticks en buttons. (bouten voor bevestigen niet inbegrepen) Werd vroeger gebruiker op een Virtua Striker 2 cabinet. Vraagprijs : 55€ excl verzending (wordt vanuit België verzonden)
  16. E

    [TE KOOP]

    Waar heb je zoal interesse in om te ruilen?
  17. E

    Gevraagd: Magna Carta 2

    Toeval wil dat ik er net eentje te koop heb gezet op ebay. Helemaal nieuw, dus nog in z'n plastiekje. Loopt nog tot overmorgen : http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=111021997006&ssPageName=STRK:MESE:IT
  18. E

    gd rom 2 x

    met of zonder bekabeling?
  19. E

    Upscaling retro console games - HDTV

    interessant. Zou je me een webshop kunnen aanraden?
  20. E

    Upscaling retro console games - HDTV

    Een tijdje geleden sloot ik m'n old school snes en megadrive aan op m'n HDTV en wat een beetje bedroefd over de looks. Nu zijn die games in der tijd gemaakt voor CRT schermen, dus ging ik eens kijken wat er op de markt is om het beeld acceptabeler te krijgen of te upscalen. Ik las onlangs een...
Back
Top