What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. TwinX

    Wat pcb's en extron spul te koop

    Voor de liefhebber te koop, Extron setje voor €70 Hyper Olympic €110 Aero Fighters €60 Flying Shark (Bootleg) € 60 Run and Gun €35
  2. TwinX

    CAPCOM Jamma JVS I/O board

    Te koop Jamma JVS I/O voor je naomi MObo bijvoorbeeld. Vraagprijs €100 exlusief verzendkosten
  3. TwinX

    Enkele PCB 's te koop

    Street Fighter - the world warrior (Bootleg) (50e) StreetFight - (bootleg?) (25e) https://www.arcade-museum.com/game_deta ... me_id=9802 Speed Spin - (bootleg?) (15e) Run and Gun - (Konami) (75e) Aero Fighters - (Video System Co. Ltd) (65e) FlyingShark - (Bootleg) (75e) Bomberman World - (Irem)...
  4. TwinX

    Verkocht

    Ik heb nog een verstofte xbox360 staan met chip. Zit een 500GB disk in. Het is een zwarte slim versie. Net nog getest werkt prima. Is met voeding en doos maar komt zonder joypad. Ik vraag er €50 voor ex verzenden. Wie kan ik er blij mee maken.
  5. TwinX

    Extron rxi202 en vsc 700

    Allen, Ik heb te koop een extron rgb 202 rxi en een vsc 700. In een koop voor €80,- Leuk om bijvoorbeeld 480 beeld materiaal naar 240 te downscalen. http://scanlines.hazard-city.de/ Voor uitleg. Groet, Jef
Back
Top