What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. K

    Triforce netboot opties

    Hallo, Na een tijdje van afwezigheid weer de hobby opgepakt :D Momenteel heb ik een chopped Naomi met een triforce type 1. Er zit een netdimm 3.01. Nu lees ik overal dat icm met een pi + lcd je zonder tussenkomst van een pc kan netbooten. Alleen weet ik niet of de eerst de firmware geupdated...
  2. K

    Cave schmups: toekomst?

    Sinds dit jaar heb ik enkele Cave shooters gekocht op de xbox, hiervoor was Ikaruga de laatste schmup die ik heb gespeeld. Inmiddels voldoende "bullet-hell" ervaring opgedaan :mrgreen: Maar lees ik het goed, ze gaan meer focussen op mobiel en social...
  3. K

    Gameroom indelen

    Momenteel ben ik m'n Naomi nog aan het tweaken. Ik zie hier veel mooie gamerooms. Hoe richten jullie het in? Houden jullie rekening met uitbreiding? Vooral met een cab en wat kasten is het toch lastig. Hier heb ik een voorbeeldje, mooi ingericht http://akihabarainhome.com/
  4. K

    Gezocht: XBOX 360 met Jtag

    Mijn xbox (van 2007) heeft een rrod. Ik zoek er een om jap games te spelen. Heeft iemand er een te koop?
  5. K

    Gezocht: Naomi (jvs-pac) en 2P CP 12B

    Met de naomi wil ik ook mame kunnen draaien. Daarvoor heb ik oa een jvs-pac nodig. Verder zoek ik nog een 2P CP 12B. Heeft iemand er één te koop of een betrouwbare site?
Back
Top