What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. rklok

    RKLOK Work in Progress

    Ja inderdaad, 1 van de weinige Candies die ik nog niet aangeraakt heb
  2. rklok

    RKLOK Work in Progress

    nieuwe zending deze week : (New) Astro, NNC, Egret 2,3 , Cute, MVS-U4, Aero, Noir, Taito MT5 !, VF5 Lindberg DX set....!
  3. rklok

    WTB: chassis MS2930

    Ik heb wel een buis liggen + 31 khz chassis, geen idee welk merk. Er zit wel brand in en kleuren zijn vaag, maar dat laatste zal het chassis zijn, mag je zo ophalen
  4. rklok

    WTB: chassis MS2930

    (Arcade Otaku) GrantSpain.... hij kan 90% van de kapotte chassis fixen
  5. rklok

    RKLOK Work in Progress

    Correction.... New Net City ;)
  6. rklok

    RKLOK Work in Progress

    Nice one!!!
  7. rklok

    Te Koop : Sega Blast City + Capcom Mini Cute

    SEGA BLAST CITY Wiring : Jamma Conditie : goed, some paintchips Nieuw (repro) 2 player panel, nieuwe Sanwa buttons/balltops Origineel Screen is goede conditie, wat lichte burn-in, alleen zichtbaar in 31khz white screen Prijs : 650 euro Optioneel : - Verzendkosten NL : aprox 65 euro - nieuwe...
  8. rklok

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Gideon! gaan!, anders mis je de gametainer!
  9. rklok

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Maar ik heb uit betrouwbare bron dat deze last minute aanmelding niet mis zal zijn !
  10. rklok

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    RKLOK toch niet #RGE2014 !
  11. rklok

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    RKLOK#RGE2014 ! (Teaser1)
  12. rklok

    Zelda Event (19 oktober 2014)

    Euh ja als je die behoefte voelt dan doen zou ik zeggen... Denk dat het in ieder geval een veel gelezen topic wordt. "Gefeliciteerd Ronnie" topic bleef een beetje achter, maar is dankzij Hasan aardig poplair aant worden :)
  13. rklok

    Zelda Event (19 oktober 2014)

    Oh ja... alles met een knipoog , toch ??
  14. rklok

    Zelda Event (19 oktober 2014)

    Chris, dit is echt de kutste opmerking van het jaar van je... Deze gasten zijn in je ogen misschien niet de snelste en coolste gasten, maar ze timmeren wel aan de weg om iets neer te zetten op retrogamegebied.. Wat is het toch makkelijk om iets de grond in te boren..
  15. rklok

    Gefeliciteerd Ronnie

    pffff, iedereen gaat er maar vanuit dat ik blij ben 43 geworden te zijn Psykick en Jinxz snappen het tenminste; geen felicitaties :)
  16. rklok

    Gefeliciteerd Ronnie

    Zoveel verschillen we niet guys! :) Gelukkig houdt Nozomi statistieken bij : RKLOK Most active forum : Buy, Sell & Trade [ 506 Posts / 44.23% of your posts ] PSYKICK Most active forum : Buy, Sell & Trade [ 862 Posts / 31.07% of user’s posts ] JINXZ Most active forum : Buy, Sell & Trade [...
  17. rklok

    Gefeliciteerd Ronnie

    Owww was dar de grap, als er mensen gekwetst zijn, welgemeend excuus.. Laat mij lekker verkopen in de salestopic joh.. Geen probleem toch?
  18. rklok

    Gefeliciteerd Ronnie

    Oh ja .. en z'n 2e man natuurlijk...
Back
Top