What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. rklok

    RKLOK Work in Progress

    Metal gear, Castlevania,Otomedius... Misschien maar eens een Konami Event houden...:)
  2. rklok

    RKLOK Work in Progress

    Ik heb er 1 achtergehouden voor mezelf, ouwe MSX fan ;)
  3. rklok

    RKLOK Work in Progress

    Game is easy te spelen... Het zijn kleine partygames , erg hoge funfactor!
  4. rklok

    RKLOK Work in Progress

    soort Bishi Gashi game... check dit filmpje
  5. rklok

    RKLOK Work in Progress

    Tja.... Sommige Japanse Arcades zijn wat raar.... https://www.facebook.com/photo.php?fbid=833038650100751&set=a.610869602317658.1073741827.100001838717369&type=1&theater
  6. rklok

    Te Koop : Sega New Astro City

    Technisch 100% ok Wiring : Jamma Scherm : Toshiba/Nanao, geen zichtbare burn-in Conditie is goed Prijs : 645 euro Verzending : 75 euro info : ronnie@rklok.nl
  7. rklok

    RKLOK Work in Progress

    Ik vind het "zwevende" panel er erg gaaf uitzien, Er is ook een 18 inch versie van de consolette. Bijna alle Namco cabinets hebben die geweldige aparte oldschool Japanse look. Exeleena Blue,Cyberlead precies zo
  8. rklok

    RKLOK Work in Progress

    en nog 3 Namco consolettes!!
  9. rklok

    RKLOK Work in Progress

    Ja, deze was behoorlijk verrot, is helemaal nieuw gespoten...
  10. rklok

    RKLOK Work in Progress

    Het blijft toch de meest Cute Cabinet..........
  11. rklok

    Arcadehal vernietigd in Worms Duitsland

    check dit filmpje
  12. rklok

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Ik merk wel dat de Franse Arcadescene kills (sorry voor het Engels) voor een Pony III of II
  13. rklok

    [GEZOCHT] Point Blank 1 of 2

    Ik kan wel een Japanse voor je bestellen, check PM
  14. rklok

    Te Koop : Sega Aero City

    100% werkend, In goede conditie , wat gebruiksporen Scherm : Perfecte Toshiba/Nanao combinatie , geen zichtbare burn-in Prijs : 695 euro Optioneel : Shipping NL : +/- 65 euro Stepdownconverter : 59 euro (nieuw,300 watt)
  15. rklok

    RKLOK Work in Progress

    Ja , definately een goktent.... Ja, zo'n Dekaris (Giant Tetris) , is eigenlijk een grote controller met een beamer erin.. Wel een gaaf spel inderdaad, die grote controllers schudden alle kanten op door de ingebouwde rumble
  16. rklok

    RKLOK Work in Progress

    Haha, CIF doet wonderen! Eigenlijk nog weinig bijzonders tot nu toe . De 2e container moet nog komen , daar hoop ik op wat meer betere cabinets. Vooralsnog heel veel "Lucky Lines" en Mahjong...
  17. rklok

    RKLOK Work in Progress

    Zit een hoop poetswerk in :) Meeste Aero's zijn redelijk bagger van de "Granny"-arcade, maar deze vielen mee
  18. rklok

    RKLOK Work in Progress

    Zaterdagmiddag Aero pickup....
Back
Top