What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. M

    New Astro City vragen

    Volgende week heb ik ook mijn eigen astrootje, via Ronnie :) De slotjes missen wel, nu zie ik bij excellentcom twee verschillende maten: 17mm en 22mm, weet iemand welke ik nodig heb? En wat voor een TL-buis kan ik kopen alvast?
  2. M

    Naomi of Dreamcast?

    De laatste keer dat ik had gekeken was cps3 nog niet helemaal goed geemuleerd. Had het al wel gespeeld via mame en dat ging aardig.. maar de cps3 driver heeft nog aardig wat todo punten.
  3. M

    Pooyan's Retro Console and Arcade Collection

    Leuke kast! Zijn de character-stickers ook je favorieten?
  4. M

    Naomi of Dreamcast?

    Ben van plan ooit een atomiswave te kopen, dus het VGA gedeelte zit wel goed :) En wie weet dat het allemaal ooit wel origineel in mijn kastje hangt..dromen kan.. Laat ik eerst maar eens een cab kopen voordat ik te ver vooruit plan(!)
  5. M

    Naomi of Dreamcast?

    Duidelijk allemaal :) Is de capcom i/o ook nog voor iets anders te gebruiken dan de naomi? Nog een groot voordeel van de dreamcast is dat je dan ook geen CPS3 SF3 3rd strike hoeft te kopen.. als deze ook arcade-perfect is.
  6. M

    Naomi of Dreamcast?

    Er zijn op de naomi een aantal spellen die ik graag zou willen spelen.. Maar de dreamcast heeft ook veel van deze spellen. Heeft het nog een voordeel om een naomi + i/o converter te kopen, naast dat het "echter" is dan via de dreamcast spelen? Want het scheelt natuurlijk een berg geld om de...
  7. M

    Inkoopactie Excellentcom.net

    Heb een email gestuurd, ben benieuwd naar zijn antwoord. [edit: denk dat wanneer ik geen arcadeparts wil bestellen beter uit ben bij die fujita communications] Ben wel benieuwd of de neogeo mvs carts engels zijn, of japans..
  8. M

    Inkoopactie Excellentcom.net

    Het lijk me handiger om gelijk te beginnen met een 4slot :) En ik zou niet weten hoe zo iets te repareren valt. Maar als een 4slot te zwaar is voor in deze inkoopactie, dan gewoon niet en vraag ik zelf nog wel na, geen probleem.
  9. M

    Inkoopactie Excellentcom.net

    Zoek trouwens oa. nog een 4slot mvs board.. zijn shops als Excellentcom daar het handigste voor?
  10. M

    Inkoopactie Excellentcom.net

    Mooi lijsten.. Ik had toevallig gisteren een lijst aangevraagd :) Omdat ik benieuwd ben naar de "A Price List for PCB.pdf" lijst, lijkt me eentje uit mei alweer wat verouderd? Dus ik wacht nog even af. Het lijk allemaal wel iets voordeliger dan cosmicco.
  11. M

    King of Fighters XII

    Dat ziet er ECHT goed uit! Alleen die background is vaag en een beetje afleidend. Een partij dikke mensen die tekeer gaan, in Frankrijk?
  12. M

    Tips voor (online) arcade shops / sellers?

    Bedankt! Ik heb ook wat shops gevonden: arcadeshock Neoamusement-Japan coinopexpress Zal ook nog wel de stickies in het "Buy, Sell & Trade" forum doorlezen.
  13. M

    Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City

    Laat ik dan ook maar even lastig zijn.. Heb je ook nog gevraagd naar neogeo candies? Of krijg je misschien een hele lijst met verschillende cabs waar wij evt. uit kunnen kiezen?
  14. M

    Tips voor (online) arcade shops / sellers?

    Na een mezelf een beetje up to date te hebben gemaakt met de arcade wereld (veel forums, system16, coinopexpress voor prijzen..) ben ik wel benieuwd waar je het beste kan beginnen met verzamelen. Zit te denken aan atomiswave, naomi, cps3, cps2, neogeo mvs etc. en dan het liefste kits natuurlijk...
  15. M

    Egret II

    Mooi kast! :) Waarom ga je voor een 1p setup? Zijn de meeste shmups minder goed te spelen met z'n tweeën?
  16. M

    Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City

    Had nog niet gelezen over problemen met de Blast City, maar dat kan ook zijn omdat precies nu killercabs is gestorven.. en google cache laat ook steeds minder zien. De Atomiswave heeft jammergenoeg wel een 1p CP.. en eentje met een egret 2/3 panel staat toch net iets minder mooi.. Wil verder...
  17. M

    Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City

    Kunnen voor de egret 2 ook marquee houders mee worden gestuurd? Zo niet, weet iemand een shop hiervoor?
  18. M

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hoi allemaal :) Ik ben Ferdi, 25 jaar, werk als webdeveloper en speel games vanaf mijn 2e denk ik. Het was begonnen met een commodore, daarna een amiga 500.. waar ik heel wat uurtjes achter heb gezeten. Vooral omdat daarnaast geen andere spelcomputer mocht, mijn eerste echte was een ps2 :/...
  19. M

    Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City

    Hallo allemaal, nieuw hier. Ik ga eindelijk binnenkort op mezelf wonen, dus genoeg plek voor een of meerdere mooie arcade kasten! Heb altijd al een neo geo candy gewild, maar sja, geen ruimte en importeren was ook nog eens te duur.. dus ik ben heel blij met deze aktie :) Ik doe mee, sowieso...
Back
Top