What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. M

    New Astro City sloten

    Dan ga ik eens bij star-cab kijken :) wat spacer ringertjes erbij is ook wel een slim plan.
  2. M

    New Astro City sloten

    Weet iemand waar je aan originele sloten kan komen? Ik heb al meerdere soorten sloten geprobeerd, ook via de sega shed.. Ben een beetje zat om steeds er achter te komen dat ze alweer net te lang of te smal zijn.
  3. M

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Mushihime-sama Futari: Reco 1/7 PVC Figure - 24cm Max Factory http://www.hobbyfan.com/product_info.ph ... ts_id=7722
  4. M

    Mame PCB

    +1 (alleen de pcb + amp) :D
  5. M

    connectors (schuifjes) control panel

    http://akihabarashop.jp/developments/in ... 073f3f3c71 Open barrel terminal.. weet alleen de nederlandse benaming niet :)
  6. M

    Een 'stunning' Mame cab

    't is nog best hightech, met zo'n ovaal LCD panel.. Maar ik denk dat ik wacht op de medieval cab.
  7. M

    Beste wensen ....

    happy newyear!
  8. M

    Joysticks en buttons vervangen op New Astro City

    [EDIT: ik zie dat ik gereageerd heb op de laatste post van pagina 1. had pagina 2 helemaal niet gezien. lekker slim. elpancho had ook al een goed antwoord. ] Een wire harness is niet heel goedkoop, dus als je fris zou willen beginnen, waarom niet gewoon eerst beginnen met het modden van je...
  9. M

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Neogeo AES console + games: http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... llers.html
  10. M

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Neogeo 4-slot. http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... -game.html
  11. M

    Tk : Multi pcb 465 vertical arcade games

    Hield ik ook al in de gaten omdat dat "mame board" er wel leuk uit zag, het paarse gedeelte. Het lijkt gewoon op een j-pac maar dan in een andere formfactor :) En je moet zo te zien de psu ook nog zelf erbij kopen. Ontopic: succes met het verkopen van je pcb!
  12. M

    Goed dat alles ook in het Engels op de bordjes staat

    Heel vermakelijk :D Hoe zien de japanners "onze" japanse grammaticafouten? Kunnen ze daar ook om lachen of vinden ze het een schande :P
  13. M

    Full HD of HD ready?

    Ik heb het niet persoonlijk gezien, want er was nog geen fullhd toen ik de mijne kocht, maar ik heb al vaak gelezen/gehoord dat t/m 32 inch je niet echt veel verschil kan zien. Maar je moet ook letten op het contrast van het scherm.. hoger is beter. Je zou eigenlijk eerst moeten beslissen hoe...
  14. M

    edit: removed

    Ziet er netjes uit! Welke spellen ben je nog van plan te kopen?
  15. M

    Gears of War 2

    Krijg hem morgen binnen, heb er zin in :) Ben van plan gelijk met co-op te beginnen. Ik hoop dat je met (ranked)multiplayer weer gewoon je vrienden kan zien en met ze samen kan spelen..
  16. M

    Egret II interesse check

    Wacht maar.. als ik door heb hoe ik de krassen etc. moet fixen.. dan word je jaloers :idea:
  17. M

    Egret II interesse check

    Ik ben ook geinteresseerd. Maar dan wel goede conditie. "100% fully functioning" kan van alles betekenen. Ik betaal liever een premium voor een near-mint cab, dan minder voor een cab die er eigenlijk niet uit ziet. Mooie actie :)
  18. M

    Arcade Cabinet import

    Het was op het moment van bestellen nog niet bekend of die kast in mijn eigen auto pastte, dus ik ging maar voor de veilige, duurdere route. En dat was laten brengen :) Je bent toch wel een dag onderweg.. die jongen woont helemaal in het zuiden van belgie, vanaf mijn plek was dat minimaal 3-4...
  19. M

    Arcade Cabinet import

    Het autootje waarmee de vriend van die verkoper kwam had geen plek voor 2 cabs, ik heb het wel zeker gevraagd.
Back
Top