What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. wibraman

    [TK/TR] MVS 2 Slot Board

    Geen klussers onder ons?
  2. wibraman

    [TK/TR] MVS 2 Slot Board

    En hij is er nog steeds 😉
  3. wibraman

    [TK/TR] MVS 2 Slot Board

    Hij staat nu ook op marktplaats.
  4. wibraman

    [TK/TR] MVS 2 Slot Board

    Zolang er geen andere bieders zijn blijft hij gewoon voor jou liggen hoor. Ik zal het hier ook wel laten weten als er andere geïnteresseerden zijn of als ik hem ook ergens anders ga aanbieden 😉
  5. wibraman

    [TK/TR] MVS 2 Slot Board

    Ik ken het gevoel. Ik houd er ook niet van om games te verkopen. Maar anders mag je er ook gewoon geld voor geven 😉
  6. wibraman

    [TK/TR] MVS 2 Slot Board

    Helaas niet. Het enige wat ik daarvan wel zou willen is Super R-Type, maar die heb ik zelf al. Heb je niets anders in de kast liggen dat je weg zou willen doen?
  7. wibraman

    Retro op HD Ready.

    Ok, ik heb alweer een poosje een Famicom, maar ik krijg de kleuren maar niet goed. We hebben thuis een HD tv en het beeld van de Famicom is ook in kleur, maar de kleuren zien er heel grauw en donker uit als ik het vergelijk met de normale NES. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
  8. wibraman

    [TK/TR] MVS 2 Slot Board

    Hij heeft inderdaad stick ports. En als richtprijs gaf almighty mij een prijs van tussen de 60 en 80 euro, dus ik ga er mooi precies tussenin zitten met een vraagprijs van 70 euro + nog eventuele verzendkosten. Er mogen overigens ook games of consoles aangeboden worden. Ik ben niet specifiek...
  9. wibraman

    [TK/TR] MVS 2 Slot Board

    Nadat het een tijd in mijn hoofd heeft gespeeld om hem te consolizen bied ik hem toch maar weer gewoon te koop aan!
  10. wibraman

    Turtles de arcade jamma pcb vraagje...

    Hier een guide 😉 Trouwens veel moeten betalen of was het een goede prijs?
  11. wibraman

    Het kopen van arcade games

    Ik ben niet bekend met de prijzen van NAOMI games, maar op die site staan ook MVS games die over het algemeen een te hoge prijs hebben. Dit zal dan waarschijnlijk ook bij de NAOMI games zijn dus ik raad je die site niet aan.
  12. wibraman

    [TK/TR][MVS] Metal Slug en Samurai Shodown II

    Ja, maar volgens wordt bij een echte geconsolizede MVS niet alles via de JAMMA connector aangesloten, maar gewoon op het board zelf, om hem compacter te maken.
  13. wibraman

    [TK/TR][MVS] Metal Slug en Samurai Shodown II

    Ja nu je het zegt, heb je nog aan die gast kunnen vragen wat er precies allemaal nodig is? Want als het meevalt :roll:
  14. wibraman

    [TK/TR][MVS] Metal Slug en Samurai Shodown II

    Ja, haha, maar dan ligt hij hier over 3 jaar nog in de kast. Maar inderdaad hij hoeft niet weg. Het gaat voornamelijk om de 2 games.
  15. wibraman

    [TK/TR][MVS] Metal Slug en Samurai Shodown II

    Ach, alles is te koop 😉 Maar niemand die deze games wilt? Ik twijfel trouwens ook nog of ik mijn 2 slot MVS moet verkopen, omdat ik denk toch niet zoveel zin/tijd heb om deze te consolizen.
  16. wibraman

    Turtles de arcade jamma pcb vraagje...

    Ik heb de game ook, maar dan in mijn kast. Aangezien hij er gewoon via Jamma aansluiting opzit moet hij dus ook werken op de Supergun, gezien player 1 en 2 de normale aansluitingen gebruiken. Player 3 en 4 moeten via de PCB zelf aangesloten worden, dus met wat handigheid kan je zelf zo'n harness...
  17. wibraman

    [TK/TR][MVS] Metal Slug en Samurai Shodown II

    Daarom heb ik eigenlijk ook liever ruilmateriaal, dat is wat makkelijker dan met een prijs tot stand komen. Maar mensen, bied maar wat, games of euro's 😉
  18. wibraman

    [TK/TR][MVS] Metal Slug en Samurai Shodown II

    Het is de normale Metal Slug hè, geen Metal Slug X. En het is gewoon met een engels label, dus naar mijn weten een US/Euro versie. Dat van die euro/dollar dacht ik in eerste instantie niet aan, maar dan is dat dus die richtprijs. Pic komt vrees ik pas morgen. De advertentie staat overigens...
  19. wibraman

    ebay winkel 61 1 euro veilingen

    Mocht je in de nabije toekomst de Famicom disk System verkopen, dan heb ik wellicht interesse, ook het liefst met wat games. Héél misschien dat ik ook nog interesse heb in de Famicom. Wat houdt die 116 cd van de Gamecube eigenlijk in?
Back
Top