What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. wibraman

    [TK][RETRO] Heel veel Retro, waaronder Radiant Silvergun!

    Omdat ik vreemd genoeg de lijst hier niet kan plaatsen (hij geeft iedere keer een foutmelding), plaats ik maar een link naar een topic waar wel alle games staan die ik verkoop. Ik verkoop onder andere: - Radiant Silvergun - een 32X - een Multi-Mega - Guardian Heroes - Samba de Amigo - EN NOG...
  2. wibraman

    150 cabs in kelder

    Niet mis. Wie weet, misschien ooit op een dag heb ik ook zoveel. Alleen eerst maar eens sparen voor een huis waar het allemaal inpast :lol: Hij moet wel een mooi huisje hebben als hij 150 kasten kwijt kan in zijn kelder :shock:
  3. wibraman

    [TK] Veel MVS kits en losse cartridges! Prijsupdate!

    Prima, mocht Bergen op Zoom niet te ver weg zijn, dan mag je ook gerust een keer langskomen om wat games uit te proberen en dergelijke 😉
  4. wibraman

    [TK] Veel MVS kits en losse cartridges! Prijsupdate!

    De foto's van de games zijn toegevoegd, de games staan nu met de gebreken en de prijs vermeld in de beginpost. Typefouten voorbehouden.
  5. wibraman

    [TK] Veel MVS kits en losse cartridges! Prijsupdate!

    Ik heb gekeken wat ik nou allemaal nog heb wat nog niet online staat en dit is het: Kits Alpha Mission II Art of Fighting Art of Fighting 2 Blazing Star Captain Tomaday Flip Shot Galaxy Fight Jockey Grandprix Kabuki Klash Last Resort Magical Drop II Metal Slug Metal Slug 2 Metal Slug 3 Metal...
  6. wibraman

    [TK] Veel MVS kits en losse cartridges! Prijsupdate!

    Yo mate, wil die ook wel voor je achter houden samen met de rest 😉 Misschien dat er nog meer leuks voor je tussen zit, ik stuur je van de week anders wel een PM als alles online staat :)
  7. wibraman

    [TK] Veel MVS kits en losse cartridges! Prijsupdate!

    Ter info: Ik ben nu mijn niet dubbele games aan het inventariseren, deze gaan voor een groot deel ook de verkoop in. Hier zullen kits zoals Blazing Star, Last Resort, Prehistoric Isle 2, Waku Waku 7 en nog veel meer toppers tussen zitten. De update zal waarschijnlijk over een een weekje zijn.
  8. wibraman

    Dat was toch effe schrikken

    Gelukkig dat jullie weer online zijn :D
  9. wibraman

    MVS Neo SC19-4 probleem?? IS DUS HET MVS BOARD!!

    en je krijgt een wasboard 😉
  10. wibraman

    Nieuwe aanwinst.....!!

    Een hele dikke proficiat man :D !
  11. wibraman

    demonteren MVS cab

    Anders vragen of Jarno wil komen helpen 😉
  12. wibraman

    Een Felicitatie voor ''Ronnie en Carmi''

    Een dikke proficiat!
  13. wibraman

    Work in Progress

    Vet! Vooral de TMHT 2P (Konami orig.)! Die heb ik zelf ook helemaal kapot gespeeld vroeger :lol:
  14. wibraman

    WTB: Soccer Brawl MVS kit

    Neo Bomberman had ik nog voor je apart liggen hè 😉 Ik heb Soccer Brawl ook wel, maar dat is de cart met alleen de mini marquee en de verkeerde doos. http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=2434
  15. wibraman

    MVS kits

    Haha, jij ook al hier, maar klopt inderdaad wat Ratson zegt. Er zijn niet zoveel games JAP only. Voor de games die in beide regio's zijn verschenen zijn de label, marquees e.d. en de prijs het enige verschil tussen USA en JAP games. Persoonlijk heb ik ook het liefst USA games, maar voor geniale...
  16. wibraman

    Grappige plaatjes topic

    Maar je kan der wel uitzetten als je haar beu bent :lol:
  17. wibraman

    Op zoek naar Ebay hints

    Even doorgaan in dit topic: Ikzelf heb een poos terug flink wat MVS games gekocht, waar er ook aardig wat dubbelen tussen zaten. Nu is het zo dat ik nog steeds een boel dubbele games heb en het met de verkopen minder snel gaat dan verwacht, Ik wil dan dus ook met mijn spullen richting eBay...
  18. wibraman

    Feedback

    En +1 voor Cageman, communicatie verliep goed :)
Back
Top