What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. wibraman

    [GEZ] Arcadekast

    Ik heb je een mail gestuurd 😉
  2. wibraman

    [GEZ] Arcadekast

    Dan zal ik eens rondkijken, allemaal bedankt :D
  3. wibraman

    [GEZ] Arcadekast

    Welke adviseer je me? (overigens bedankt voor de site)
  4. wibraman

    [GEZ] Arcadekast

    Ach, mocht het niet passen, dan kunnen we altijd het raam er nog uit halen aan de voorkant van ons huis, moest vorig jaar ook toen de bank te groot bleek te zijn om door de deur te kunnen :lol: Maar weet iemand waar ik de prijzen in die catalogus kan zien op de site die Ken mij gaf? Ik zie...
  5. wibraman

    [GEZ] Arcadekast

    Okee, bedankt. Ik zie nu de catalogus en de aparte categorieën, maar kan alleen wel nergens de prijzen vinden. Als je weet waar ik die ook nog kan vinden dan maak je me helemaal gelukkig Ken :)
  6. wibraman

    [GEZ] Arcadekast

    Misschien een domme vraag, maar wie of wat is Suzo?
  7. wibraman

    [GEZ] Arcadekast

    En wat zou ik als richtprijs moeten nemen voor een kast? En waar zou ik eventueel die nieuwe stick(s) kunnen bemachtigen? Trouwens wel bedankt voor alle informatie 😉
  8. wibraman

    [GEZ] Arcadekast

    Ik kan zelfs een paardentrailer regelen om daar de arcadekast mee te vervoeren, dat zal het probleem niet zijn :lol: En ik zie er nu maar 2 op staan, van Masterplay dan. Ik heb ook rond gekeken naar andere kasten, maar ook zonder resultaat. Maar heeft niemand hier een mooie kast van vroeger...
  9. wibraman

    [GEZ] Arcadekast

    Ik heb al op marktplaats gekeken en daar is het aanbod niet grandioos groot op, en wat er op staat reageert nooit als je ze mailt. Ik ben er al een tijdje naar op zoek, maar dat had tot nu toe nog niet echt resultaat opgeleverd.
  10. wibraman

    [GEZ] Arcadekast

    Hoi, Ik zoek een Arcadekast met een aantal leuke games. Het systeem maakt niet zo uit, als het maar een goede werkende arcadekast is met een aantal leuke games. Zet er trouwens ook gelijk even je vraagprijs bij (en eventueel andere geïnteresseerden om verwarring te voorkomen). Ben overigens...
  11. wibraman

    Donkey Konga 2 + 3

    Ik heb eventueel ook interesse, en kan je dan ook aan kururin squash voor de cube komen, die 3 in een combi dus?
  12. wibraman

    Game & Watch Collection

    Op ebay zijn ze ook 75 euro 😉
  13. wibraman

    Game & Watch Collection

    Voor die prijs wacht ik maar even ja :lol: Als hij rond de 40 á 50 euro is moet je me maar waarschuwen, dat is namelijk wel een betaalbare prijs voor deze arme student :D Overigens wel bedankt voor het kijken 😉
  14. wibraman

    Game & Watch Collection

    Hoi hoi Ken, zou je misschien aan Game & Watch Collection voor de DS van Club Nintendo kunnen komen?
  15. wibraman

    Famicom Disk System

    Ok, geeft niet, maar ik dat dacht ik omdat er in andere topics al wel reactie's waren 😉
  16. wibraman

    Famicom Disk System

    Misschien het topic over het hoofd gezien :cry: ?
  17. wibraman

    Famicom Disk System

    Hoi, hoeveel kost een Famicom Disk System met eventueel enkele games?
Back
Top